Get Adobe Flash player

Papa Franjo imenovao biskupa Heinera Kocha novim nadbiskupom Berlina

 
 
Papa Franjo imenovao novog biskupa Berlina koji podržava gay-brakove, 9. lipnja 2015., objavljuje LifeSiteNews). Naime, u ponedjeljak, 8. lipnja papa Franjo je imenovao biskupa Heiner Kocha iz Dresden-Meissena novim nadbiskupom Berlina, biskupijom koja je vrlo važna unutar Katoličke crkve u Njemačkoj. Biskup Koch je prethodno bio izabran kao jedan od tri delegata Njemačke biskupske konferencije za sudjelovanje na predstojećem listopadskoj sinodi o obitelji 2015 godine. Koch je,inače, predsjednik Njemačke biskupske konferencije u "Komisiji za brak i obitelj. On je također bio sudionik na nedavnom zatvorenom sastanku 25. svibnja u Rimu,na konferenciji na Sveučilištu Gregoriana koja je izazvala brojne kontroverze u svezi svojih krivovjernih sadržaja i nedostatka transparentnosti. Kao što smo i ranije izvijestili, jedan od sudionika ovog privatnog sastanka je bio i profesor Eberhard Schockenhoff,koji je nedavno javno branio homoseksualnu orijentaciju.
http://www.tag-des-herrn.de/sites/bz3.bistumspresse-zentralredaktion.de/files/Portraets/Koch_Heiner_l.jpg
Heiner Koch
 
Biskup Koch je već poznat po svojim liberalnim stavovima i simpatijama prema homoseksualnim parovima, kao i prema sakramentalno vjenčanima pa razvedenima i ponovno civilno vjenčanima. Kako nas izvješćuju njemačke katoličke novine, "Die Tagespost", od 8. lipnja, biskup Koch je nedavno rekao sljedeće: "Svaka veza koja jača i drži ljude u mojim očima je dobra,a to se odnosi i na istospolne veze." U veljači 2015. Koch je njemačkom listu "Nordwest-Zeitung (Oldenburg)" otkrio i svoje dublje stavove. On tvrdi da Crkva treba "novi pristup" kada se bavi homoseksualcima. "Predstavljati homoseksualnost kao grijeh je ranjavanje", rekao je Koch,a onda je nastavio: "Poznajem homoseksualne parove koji žive vrijednosti kao što su pouzdanje i odgovornost u primjeran način."
 
Što se tiče "preoženjenih" rastavljenih, biskup Koch je rekao za "Nordwest-Zeitung": "Pitanje je da li možemo - pod određenim uvjetima - davati Euharistiju rastavljenima i ponovno oženjenim vjernicima koji imaju duboku pobožnost?.." a onda je nastavio: "To bi se , na primjer, moglo prakticirati nakon dugog razgovora s ispovjednikom "
 
Ovo imenovanje biskupa Kocha od pape Franje dolazi nedugo nakon što je kardinal Walter Kasper (glavni promotor liberalizacije na dnevnom redu posljednje Biskupske sinode o obitelji) povukao svoje ranije napisane eksplicitne izjave da je papa Franjo i sam podržao njegov prijedlog reforme. U intervjuu za "EWTN News" - novinaru Raymondu Arroyu, Kasper je gostovao u njegovoj emisiji "The World Over" 4. lipnja tijekom posjeta Sjedinjenim Američkim Državama i rekao dvosmisleno i oklijevajući: "Papa je htio da postavim pitanje unaprijed i nakon toga, generalno, pred svim kardinalima, izrazio je zadovoljstvo mojim govorom. Ali nije kraj, ne... Ne bih rekao da je papa odobrio moj prijedlog... ne, ne, ne." Za nedovoljno informirane promatrače, izvrtanje ovih izjava samo potiče konfuzije o papinim stvarnim namjerama i motivima - kao i o svojim proceduralnim postupcima i odobrenih biskupskim imenovanjima, kao što je trenutačno s nadbiskupom Heinerom Kochom. (prevedeno s engleskog iz uglednog katoličkog portala "LifeSiteNews" (https://www.lifesitenews.com/news/vaticans-new-archbishop-of-berlin-defends-gay-unions-kasper-proposal)
 
Duhovi se ne smiruju: pastirski štap je uistinu pukao, a ima i komentara: "Zalaganju za civilizirani suživot kultura ne može se ništa prigovoriti. ,,Ali to se ne smije događati nauštrb religiozne homogenizacije koja ne odgovara istini", napisao je blog Chiesa e postconcilio. Tijekom ,,ekumenskog i međureligijskog susreta" u Međunarodnom franjevačkom studentskom centru Papa je rekao raznim predstavnicima drugih religija; ,,Dijalog je, napokon, škola čovječnosti i čimbenik jedinstva koji pomaže graditi društvo utemeljeno na toleranciji i uzajamnom poštovanju." Tvrdnja koja okreće naglavačke svako mjerilo za mir. ,,Nikakav dijalog ne može stvoriti mir i jedinstvo, nego samo Krist", piše Chiesa e postconcilio. "
http://tradikatolik.blogspot.com/2015/06/papa-franjo-dijalog-stvara-jedinstvo-i.html?spref=fb
 

Mr. sc. Emil Čić

Anarholiberalni i ljevičarski bojovnici vide u papi ono što on nije

 
 
Čini se da se više nego ikada za vrijeme i nakon pastoralnog posjeta pape Franje Sarajevu i BIH u mentalnim sklopovima nekih vjernika, onih koji za sebe tvrde da su vjernici, pa i nevjernika kreirala jedna posebna slika o njemu. I to ona slika kakvu inače gradimo kada je želimo izgraditi u skladu sa svojom krivom izgrađenom savjesti, sa svojim načinom života koji u mnogim segmentima nije u skladu sa evanđeljem i naukom Crkve, i to samo da bi tu svoju savjest umirili ili pronašli načina kako živjeti u lažnom miru. Takvu sliku pape uglavnom izgrađuju mediji koji su u svojoj srži antikršćanski i antikatolički. Oni svojom propagandom žele u glavama ljudi „kreirati“ papu koji se nalazi u snažnoj disharmoniji sa Crkvom, a zaboravljaju da se papa ne može zamisliti bez Crkve.
http://www.askanews.it/upload/images/06_2015/06/papa-150606184305_fotogallery.jpg
Kao što se u prošlosti razvila ona dijabolična tvrdnja „Krist da – Crkva ne“, tako se, izgleda snažnom medijskom nasilnom manipulacijom želi izgraditi lažna maksima „papa da – Crkva ne“ i to na vrlo suptilan način. Papi se „u usta“ stavljaju tvrdnje koje on nikada ne bih izrekao, jer kada bi ih izrekao on bi zanijekao svoju papinsku službu. Kao npr. ona da „ne treba ići u Crkvu i davati joj novac“ da se „Bog nalazi i u prirodi“, kako osoba „ne treba ići u crkvu da bi osoba bila dobra“, implikacija kako su ateisti tj. nevjernici u mnogim stvarima napredniji od vjernika i kako su se „mnoga zla činila u Božje ime“. Na samom početku svoje papinske službe papa Franjo izrekao je vrlo zanimljivu tvrdnju u vezi Crkve, važnosti Crkve u djelu spasenja za vrijeme jedne svoje Opće audijencije na Trgu sv. Petra: "Još i danas neki kažu - Krist da, Crkva ne. Kao i oni što govore "vjerujem u Boga, ali ne u svećenike". No upravo nam Crkva donosi Krista, a nas donosi Bogu. Crkva je velika obitelj djece Božje. Dakako da ima i ljudskih crta. Kod onih koji je sačinjavaju, pastira i vjernika, ima nedostataka, nesavršenosti, grijeha, Papa ih također ima mnogo, ali lijepo je kada postanemo svjesni da smo grJešnici, pronalazimo Božju milost koja nam uvijek oprašta. Pitajmo se danas: Koliko ja ljubim Crkvu? Molim li za nju? Osjećam li se dijelom crkvene obitelji? Što činim kako bi to bila zajednica u kojoj će se svatko osjetiti prihvaćen i shvaćen, osjetiti Božje milosrđe i ljubav koja obnavlja život.
 
Vjera je dar i čini koji se tiče nas osobno, ali Bog nas poziva da svoju vjeru živimo zajedno, kao obitelj, kao Crkva.“ (Trg sv. Petra 29, svibnja 2013.) Čini se da mnogi ljudi koji ne vole Crkvu, a simpatiziraju papu Franju nemaju u sebi svjetlo Duha Svetoga da shvate kako je Crkva vrlo bitan članak vjere i kako osobe koje su u Crkvi „tijelom, a ne srcem“ ili ako spoznaju da je ona Kristova, a ne bi htjeli u nju ući dovode u pitanje svoje vječno spasenje. Jer, da bi se shvatilo otajstvo Crkve, kao i svi drugi članci vjere, potrebno je da čovjek u svojoj duši ima svjetlo vjere. Bitno je odgovoriti Gospodinu poniznom i poslušnom vjerom, a on će dati svjetlo vjere svakoj duši i unutarnju snagu da spozna istine i članke vjere, te će na temelju te vjere biti spašena i postići će svrhu te iste vjere. Anarholiberalni i ljevičarski bojovnici koji zbog neposrednosti i spontanosti simpatiziraju sadašnjega papu, ići će toliko daleko da će izkrivljivati njegove izjave ili će ih vaditi ih konteksta (sjetimo se one izjave o osobama gay populacije) i pokušati ići na kršćane protiv pape. Kada se papa smije, kada govori o siromašnima, kada govori o nekim temama koje su njima simpatične, kao što su mir i ekologija onda im je dobar. No, svjesno zanemaruju ili proizvoljno shvaćaju papin govor o važnosti sakramenata pokore i euharistije, važnosti Crkve, o braku kao zajednici muškarca i žene, o pogubnosti abortusa. Dok im treba papa kao „malj“ po kojem će udarati po Crkvi i kršćanima onda im je itekako upotrebljiv. Međutim, vrlo će lukavo i pokvareno minorizirati papine izjave koje naglašavaju nauk Crkve u svojem punom pologu vjere kojega ta ista Crkva čuva i naviješta. A papa je po pitanju redovitoga naučavanja potpuno na liniji Crkve, jer kako kaže za sebe on je „sin Crkve“ i svojim naučavanjem se drži dvijetisućljetne tradicije po pitanju vjere i morala, a osobito svojih predhodnika Ivana Pavla II. i Benedikta XVI. Zato vjernici trebaju proučavati papine govore, enciklike, dokumente i izjave kako bi argumentirano pobijali sve neprijatelje Crkve i razotkrivali njegove pogubne spletke koje idu u smjeru „papa da – Crkva ne“. To je put kojim valja ići. Prva percepcija pape je anarholiberalna, a druga je kristološko-ekleziološka. Ona druga će svakako našom molitvom i upornošću prevladati. Samo treba biti ustrajan.
 

Pavle Primorac

       Jazbine klonuća i strave

 
 
        Bude dana kad se čovjek skrije
        Pred najezdom prijeteće stihije
        Pa u sebe sklupča se i tone
        Sve dok zvona s crkve ne zazvone.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQTa_qnOgaIPVzMLeg3ticw7L1-7KOV-i4r8W4CKhOyEwHFQS6z
        A kad zvona sunčan dan najave,
        Iz jazbine klonuća i strave
        Izvuče se čovjek malaksao
        Hvaleć Bogu što mu snagu dao.
 
        Ima dana kad čovjek prkosi
        Pa umjesto Božjeg blagoslova
        Tuču s neba i osvetu prosi.
 
        Ako može, Ti mu, dragi Bože,
        Makar trunak razuma udijeli
        Sam od sebe da uteći može!
 

Malkica Dugeč, 4. 5. 2015.

Više članaka ...

  1. Za Papu
  2. Sveti Anto

Anketa

Komu ćete dati svoj glas na predsjedničkim izborima?

Utorak, 10/12/2019

Tko je Online?

Trenutačno aktivnih gostiju: 1114 gostiju i nema članova online

 

AIPK Trgovine d.o.o.

 

Registar Branitelja

 

Udruga Zavjet

 

 

Grawe osiguranje

 

 

 

Veliko srce malom srcu

 

Facebook

 

 

Optika Kraljević