Get Adobe Flash player
Pupovčeve lukavštine s vijencima i svijećama

Pupovčeve lukavštine s vijencima i svijećama

Pregršt vijenaca za "postradale" Srbe "prije...

Hrvatski antifašisti psihijatrijski slučajevi

Hrvatski antifašisti psihijatrijski slučajevi

Nema razlike između Hitlerovog fašizma i Staljinovog (Titinog)...

Komu dati glas na predsjedničkim izborima?

Komu dati glas na predsjedničkim izborima?

Izlazak na izbore trebao bi biti obvezan     Nemam,...

Poraz gradonačelnika Borisa Miletića

Poraz gradonačelnika Borisa Miletića

Lokalni dripac, čiji je otac s aerodroma htio razoriti Pulu i bacao letke...

Plenković: I to treba da se zna!

Plenković: I to treba da se zna!

Hvali se beznačajnim šestomjesečnim...

  • Pupovčeve lukavštine s vijencima i svijećama

    Pupovčeve lukavštine s vijencima i svijećama

    srijeda, 20. studenoga 2019. 14:11
  • Hrvatski antifašisti psihijatrijski slučajevi

    Hrvatski antifašisti psihijatrijski slučajevi

    srijeda, 20. studenoga 2019. 14:06
  • Komu dati glas na predsjedničkim izborima?

    Komu dati glas na predsjedničkim izborima?

    ponedjeljak, 18. studenoga 2019. 10:15
  • Poraz gradonačelnika Borisa Miletića

    Poraz gradonačelnika Borisa Miletića

    srijeda, 20. studenoga 2019. 13:54
  • Plenković: I to treba da se zna!

    Plenković: I to treba da se zna!

    srijeda, 20. studenoga 2019. 13:44

»Zabavan« i »pristojan« momak!

 
 
Njemački mediji, pa tako i njemački portali posebno su iz sata u sat pratili razvoj događaja oko pada njemačkoga zrakoplova u francuskim Alpama zbog kojeg je poginulo 144 putnika i šest članova posade. U početku su uglavnom pisali o teškoj nesreći, a kasnije, kao i u cijelome svijetu, o tomu štoje navelo kopilota Andreasa Lubitza da učini ovu tragediju. U njemačkom gradu Montabauru poznanici 28-godišnjeg Lubitza kazali su za njemačke medije da on nije pokazivao znakove depresije kada su ga vidjeli posljednji put prošle jeseni, kada je obnavljao pilotsku dozvolu. "Bio je sretan što ima posao u Germanwingsu i išlo mu je dobro", rekao je član letačkog kluba LSC Peter Rücker, koji je nadgledao Lubitza kada je učio letjeti. Tada je bio tinejdžer i dobio je dozvolu za letenje. Nakon što je završio tešku pripremnu školu, primljen je na obuku pilota u Lufthansi, rekao je Rücker.
http://bilder.bild.de/fotos-skaliert/lubitz-44346253-qf-40353446/1,w=559,c=0.bild.jpg
Rücker je opisao je Lubitza kao "tihog", ali prijateljskog mladog čovjeka. "Andreas je postao član kluba u mladosti kako bi ispunio san. Ispunio je svoj san, san koji je sada platio životom", navodi se na web-stranici letačkog kluba LSC.Lubitz je u Germanwingsu počeo obuku 2008. godine i prvo je radio kao stjuard, kazao je menadžer Lufthanse Carsten Spohr na prigodnoj press konferenciji. Dodao je da nije bilo ništa neobično u njegovim rezultatima obuke.Također je rekao da je Lubitz prije šest godina bio na edukaciji u SAD-u, napravio je potom kratku stanku, pa ponovno izrazio želju da nastavi rad u kompaniji.Položio je i posljednje psihološke evaluacije koje redovno imaju u kompaniji i nije pokazivao nikakve znakove nestabilnosti, već je imao dobar rezultat, navedeno je.
 
Začudno, Lubitz je imao 630 sati leta. Lubitz se nalazio i u bazi američke Savezne uprave za civilnu avijaciju (FAA), u kojoj se navodi da je ispunio visoke edukacijske i medicinske standarde koje je postavila ta agencija.U Germanwingsu je zaposlen u rujnu 2013., a imao je iza sebe 630 sati leta, objavila je u četvrtak Lufthansa, a prenosi münchenski Focus.Germanwings je objavio da je pilot imao više od 10 godina iskustva te više od 6.000 sati leta na letjelicama Airbusa.
 
Drugi su se njemački mediji bavili privatnom stranom ove zrakoplovne tragedije. Lubitzovi susjedi i znanci iz Montabauru rekli su novinaru DPA da je bio "normalan momak" i "pristojan mladić". "Posve normalan momak", kazao je Klaus Radke, šef mjesnog letačkog kluba gdje je Lubitz dobio svoju prvu dozvolu. "Znam ga kao pristojnog, zabavnog, ljubaznog mladića". Taj gradić s 12.000 stanovnika u šoku je otkako je objavljeno da je njihov sugrađanin namjerno odveo kolege i putnike u smrt. "Nemam riječi. Nemam objašnjenja. Bio je dečko kao svaki drugi. Imao je puno prijatelja, nije bio usamljenik", rekao je kolega iz letačkog kluba. "Šokiran sam i iznenađen kao i vi", dodao je Armin Pleiss, ravnatelj srednje škole u Montabauru gdje je Lubitz maturirao 2007. godine.
 

Mila Mladineo

U zrakoplovnoj nesreći u francuskim Alpama stradalo 144 putnika i šest članova posade

 
 
Kada smo čuli vijest da se u francuskim Alpama srušio zrakoplov Airbus A320 njemačke kompanije Germanwings nismo mogli ni sanjati koji je uzrok pada. Naime, spomenuti njemački zrakoplov srušio se na jugu Francuske, u regiji Barcelonnette, a letio je na liniji Barcelona – Düsseldorf. Na letu 4U9525 bila su 144 putnika i šest članova posade. Radarski je kontakt izgubljen u 9:39 sati, dok je signal za nesreću odaslan u 9:47. Zrakoplov je u samo deset minuta pao s visine od 11.000 metara na 2000 kada je izgubljen svaki kontakt. Nije bilo preživjelih.
http://i3.irishmirror.ie/incoming/article5398262.ece/ALTERNATES/s615/Germanwings-crash.jpg
U početku nisu se znali razlozi rušenja zrakoplova. Znalo se kako se u njemu nalazilo 67 Nijemaca. Među putnicima je bilo i dvoje profesora i 16 učenika koji su se vraćali kući s učeničke razmjene te dvoje novorođenčadi. Među poginulima je i dvoje njemačkih opernih pjevača koji su u Barceloni izvodili Siegfried Richarda Wagnera. To su bas-bariton Oleg Bryjak i kontraalt Maria Radner. Tek su podatci iz druge crne kutije potvrdili stravičnu istinu, da je 27-godišnji kopilot Andreas Lubitz namjerno srušio zrakoplov. Prva analiza podataka pokazala je da je pilot uz pomoć automatskog pilota započeo sa spuštanjem zrakoplova prema visini od 30 metara. Stručnjaci smatraju da je to najmanja visina na koju se autopilot može programirati. Pilot je nekoliko puta unio promjene na automatskom pilotu kako bi povećao brzinu zrakoplova pri spuštanju.
 
Ostaje pitanje zašto je kopilot to učinio? Zašto nije dopustio pilotu da uđe u kabinu, kada je pilot shvatio što kopilot smjera. Tek nekoliko dana nakon tragedije saznali smo da je 27-godišnji Andreas Lubitz svojedobno zatražio liječničku pomoć zbog vida. Iako je liječnicima rekao da je pilot, a spominjao je i kompaniju Germanwings, Lubitz je namjerno zatajio da i dalje radi, iako to zbog svog zdravstvenog stanja nije smio. Kopilot je prošao kroz tešku epizodu depresije još 2009. godine te je tada bio podvrgnut psihijatrijskom liječenju. Otad je mladić bio pod posebnim i redovitim medicinskim nadzorom, ali ostaje pitanje zašto je i dalje vozio.
 

Mila Mladineo

Jača su njegova zlodjela kao čelnog čovjeka totalitarnog režima

 
 
Pismo Zoranu Milanoviću, predsjedniku Hrvatske vlade
Predmet: Zahtjev za poštivanje rezolucija Vijeća Europe br. 1481 iz 2006. i 1096 iz 1996.
Poštovani, tražimo da Republika Hrvatska postupi sukladno rezolucijama Vijeća Europe 1481 iz 2006. i 1096 iz 1996. te sukladno Deklaraciji o osudi zločina počinjenih tijekom totalitarističkog komunističkog poretka u Hrvatskoj 1945.-1990. (Narodne novine, 76/2006.).
 
OBRAZLOŽENJE
 
U navedenim Rezolucijama među ostalim stoji: "Svijest o povijesti jedan je od uvjeta što ih treba ispuniti zato da bi se izbjeglo ponavljanje takvih zločina u budućnosti. Osim toga, moralna prosudba i osuda počinjenih zločina imaju važnu ulogu u obrazovanju mladih naraštaja."
http://www.znet.hr/wp-content/uploads/Tito-Krug-za-trg.jpg
Nadalje stoji: "Totalitarni komunistički režimi što su vladali u Središnjoj i Istočnoj Europi u prošlome stoljeću, a kakvi i danas postoje u nekoliko zemalja u svijetu, bili su bez iznimke obilježeni masovnim kršenjem ljudskih prava. Ta kršenja, koja se razlikuju ovisno o kulturi, zemlji i povijesnom razdoblju, uključivala su ubojstva i pogubljenja, kako individualna tako i kolektivna, umiranje u koncentracijskim logorima, smrt od gladi, deportacije, mučenje, prisilni rad i druge oblike kolektivnog fizičkog mučenja, progone zbog etničkih ili vjerskih razloga, odricanje slobode savjesti, mišljenja i izražavanja, slobode tiska, te odsutnost političkog pluralizma..."
 
Apsurd je i civilizacijska sramota da se danas Josip Broz, simbol totalitarnog komunističkog režima, spominje isključivo kao antifašist dok se zanemaruju njegova zlodjela kao čelnog čovjeka totalitarnog režima. Neshvatljivo je da neki danas još veličaju prošlost u kojoj su se po direktivi slavili rođendani velikog vođe, u kojoj je bila zabranjena demokracija, u kojoj su ubijani neistomišljenici.
 

Hrast - Pokret za uspješnu Hrvatsku, Predsjedništvo stranke

Anketa

Treba li zabraniti štrajk prosvjetara?

Petak, 22/11/2019

Tko je Online?

Trenutačno aktivnih gostiju: 1105 gostiju i nema članova online

 

AIPK Trgovine d.o.o.

 

Registar Branitelja

 

Udruga Zavjet

 

 

Grawe osiguranje

 

 

 

Veliko srce malom srcu

 

Facebook

 

 

Optika Kraljević