Get Adobe Flash player
I tamburica će pobijediti u Hrvatskoj

I tamburica će pobijediti u Hrvatskoj

Oštri sukob na hrvatskoj desnici     Ovu...

Jumbo ćirilica - ljepilo za miševe

Jumbo ćirilica - ljepilo za miševe

Delije u Ateni – protivno velikosrpskim svojatanjima hrvatskoga juga...

Tko financira Miroslava Škoru?

Tko financira Miroslava Škoru?

Ivan Vrdoljak, Vladimir Šeks, Vladimir Putin,...

Uništava nas sprega kriminala i pravosuđa

Uništava nas sprega kriminala i pravosuđa

U nas je raspoloživa pljačka potpuno zanemarila potrebu stvaranja novih...

Sve je moguće. Favorita nema!

Sve je moguće. Favorita nema!

Onomu tko nas i našu državu učini normalnim, treba dodijeliti...

  • I tamburica će pobijediti u Hrvatskoj

    I tamburica će pobijediti u Hrvatskoj

    četvrtak, 12. prosinca 2019. 10:24
  • Jumbo ćirilica - ljepilo za miševe

    Jumbo ćirilica - ljepilo za miševe

    četvrtak, 12. prosinca 2019. 10:07
  • Tko financira Miroslava Škoru?

    Tko financira Miroslava Škoru?

    srijeda, 11. prosinca 2019. 17:12
  • Uništava nas sprega kriminala i pravosuđa

    Uništava nas sprega kriminala i pravosuđa

    srijeda, 11. prosinca 2019. 17:01
  • Sve je moguće. Favorita nema!

    Sve je moguće. Favorita nema!

    srijeda, 11. prosinca 2019. 16:57

Za ovaj novokomponirani Ured najprikladniji naziv bio bi "Ured za zabluđivanje javnosti i 'olakšavanje' državnog proračuna"

 
 
U hotelu Westin voditeljica radne skupine Dubravka Sinčić Ćorić sa Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, koju je osnovala Predsjednica, za razvoj identiteta i brenda Hrvatske, održala je izlaganje o prvim rezultatima rada te skupine, pri čemu je konstatirala da je skupina došla do prvih preliminarnih rezultata, koji glase: Identificirano je sedam značajnih elemenata koji se mogu koristiti kao osnova za uspješno brendiranje, i da je njihov generalni zaključak da je srž brenda Hrvatske da imamo sve predispozicije da budemo "zemlja po mjeri čovjeka" - zaključila je Dubravka Sinčić Ćorić?!
https://i1.rgstatic.net/ii/profile.image/273794174550018-1442289026390_Q512/Dubravka_Sincic_Coric.jpg
Dubravka Sinčić Ćorić
 
Ukratko navedemo tih, sedam elemenata, za uspješno brendiranje Hrvatske su prema zaključku te radne skupine su:
- ljudi neotuđeni i uporni,
- životni stil koji nam omogućuje da živimo balansirano (čitaj 'komotno'),
- naše prirodne ljepote,
- očuvanost i inovativnost,
- naša društvena odgovornost,
- kulturno bogatstvo,
- i sedmo odlična hrana?!
Bez imalo zlobnih namjera moram se upitati da  ako zapadnjački izraz "brend" 'prevedemo' na hrvatski onda bi ono najpribližnije značilo "robna marka", što pak označava - SKUP ZNAČAJKI NEKE ROBE, NEKE USLUGE ILI NEKIH DRUŠTAVA" - koje su najkarakterističnije za tu robu, te usluge ili ta društva!
 
Budući da se osniva Ured za brendiranje zemlje (o.a. Hrvatske) znači da se svijetu želi Hrvtaska predstaviti kao zemlja sa pozitivnim značajkama, koje bi bile privlačne svijetu glede svih vrsta odnosa sa tim svijetom, valja obratiti pozornost na dvije sljedeće napomene:
- Svojevremeno su značajke nekih društava, kao što su imperijalizam, komunizam, fašizam, nacizam i samoupravljanje, bili svojevrsni "brendovi"/značajke, po čemu su se prepoznavale te zemlje odnosno ta društva, no teško da bi se danas na takvim značajkama tih zemalja moglo vršiti neko "brendiranje" tih država!
- Sukladno gore rečenom, ako bi države s tim nekadanjim svojim značajkama/ "brendovima" htjela izvršiti neko svoje novo, prikladnije "brendiranje", onda bi prvo morale pokazati o dokazati da te njihove nekadanje značajke više nisu aktualne u njihovim  zemljama, da bi netko mogao povjerovati njihovom  "novom brendu" ma kako ga se privlačnim on želio "prodati" svijetu!
 
Nakon ovih dviju napomena, budimo realni i pokušajmo pobrojiti značajke po kojoj je trenutačno Hrvatska poznata u svijetu, bez obzira na to tko, što, kako i zašto je doprinijelo tome da one budu karakteristične za Hrvatsku.
Kao Prvo trenutačno je Hrvatska poznata po tome da se smatra zemljom u kojoj 'caruje' korupcionaštvo, i gdje se nikakav ozbiljan posao ne može obaviti bez mita i korupcije!
Kao Drugo Hrvatsku trenutačno, zahvaljujući tome što je politička "elita"
sama tako karakterizira, zemljom u kojoj je narod negativno raspoložen prema poduzetništvu i poduzetnicima, naročito ako su iz inozemstva!
Kao Treće opći je dojam, i u velikoj mjeri činjenica, da je hrvatski pravosudni sustav nekonzistenta, spor i podložan u velikoj mjeri utjecaju politike i korupciji !
Kao Četvrto same vladajuće političke "elite" neprekidnim demagoškim nametanjem potreba za "reformama" stvaraju dojam da u Hrvatskoj ništa ne valja, ne želeći međutim reforme u onim oblastima u kojima puno toga ne valja (zakonodavstvo, sudstvo, javna uprava, izborni sustav, itd...), već se pokušavaju uvoditi neke  tobožnje, i velikim dijelom neuspješne "reforme" tamo gdje to nije prioritetno hitno (osnovno školski sustav, mirovinski sustav, sustav zdravstva, porezni sustav, itd...)!
Kao Peto trenutačno u svijetu se smatra da je u Hrvatsko pravna nesigurnost jedan od velikih problema za neka veća ulaganja u Hrvatskoj, pa su većina inozemnih investicija takozvanog 'špekulativno i polikriminalnog' karaktera! Čak i rejting agencije su Hrvatsku svrstale u red zemalja sa "špekulativnim" rejtingom"!
 
Bez obzira što vladajuće političke "elite" i njima služeći mediji vjerojatno ne žele to priznati, ovih pet značajki su današnja realnost Hrvatske, pa nikakav Ured za brendiranje zemlje, neće moći ništa uraditi da imidž Hrvatske popravi u očima stranih investitora, a može se pretpostaviti da je rad tog Ureda namijenjen upravo njima, jer turisti i tako već više desetljeće znaju za hrvatske prirodne ljepote, dobru hranu i gostoljubivost!
 
Čini se zato da bi bilo mudrije i svrsishodnije da se osnuje neki Ured za efektivnu borbu protiv korupcije, protiv špekulativno-kriminogenog poduzetništva, protiv pravne nesigurnosti, i protiv neopravdanog bogaćenja izvlačenjem novaca iz državnog proračuna! NITI JEDAN od sedam ključnih identiteta Hrvatske ne će moći biti VJERODOSTOJAN za nikoga na svijetu, ako se ništa ne učini za otklanjanje navedenih PET značajki, koje karakteriziraju današnju Hrvatsku! No, gotovo je očito da današnje vladajuće političke "elite", bez obzira na njihovu stranačku pripadnost, to ne žele, jer je za njih status quo, u kojem rade sve u vlastitu korist, a gotovo ništa za opće dobro, najpoželjnije stanje, a stvaranje ovakvog Ureda za brendiranje je samo još jedna 'dimna zavjesa' da se političkom demagogijom skrene pozornost javnosti sa činjenice da se zapravo ništa ne čini za rješavanje stvarnih problema zemlje, a to su stalno iseljavanje, nedovoljan BDP koji se oslanja na potrošnju, a ne na proizvodnju i izvoz, ne poklanjanje pozornosti proizvodnom realnom gospodarstvu, neefikasna i predimenzionirana javna uprava, rast nejednakosti i društvenog raslojavanja, i apsolutna ovisnost od volje "stranih gospodara", kojima je 'modus vivendi' - čim je Hrvatima i Hrvatskoj lošije, tim je nama bolje! Zato bi možda za ovaj novokomponirani Ured najprikladniji naziv bio - "Ured za zabluđivanje javnosti i 'olakšavanje' državnog proračuna"!
 

Laslo Torma, dipl. el. ing.

Anketa

Komu ćete dati svoj glas na predsjedničkim izborima?

Petak, 13/12/2019

Tko je Online?

Trenutačno aktivnih gostiju: 1360 gostiju i nema članova online

 

AIPK Trgovine d.o.o.

 

Registar Branitelja

 

Udruga Zavjet

 

 

Grawe osiguranje

 

 

 

Veliko srce malom srcu

 

Facebook

 

 

Optika Kraljević