Get Adobe Flash player
Od friganog gavuna do političko-medijskog slona

Od friganog gavuna do političko-medijskog slona

Pupavac točno odrađuje ono što je odšutio kada je Vučić...

Plenković, Pupovac i tzv. dječji logor

Plenković, Pupovac i tzv. dječji logor

Nijednom riječju nije Pupi spomenuo da su ta djeca bila žrtve međusobnog...

Sluganski mediji, Pupovac i Plenković

Sluganski mediji, Pupovac i Plenković

"Pustimo medije neka rade svoj...

Plenković griješi poput Mačeka

Plenković griješi poput Mačeka

Nikakva Hrvatska, ni srbofilska ni liberalna ni europska ne odgovara...

Nitko nije glasovao za koaliciju HDZ-SDSS-HNS

Nitko nije glasovao za koaliciju HDZ-SDSS-HNS

Demokracija u rukama jednog čovjeka ne može...

  • Od friganog gavuna do političko-medijskog slona

    Od friganog gavuna do političko-medijskog slona

    četvrtak, 11. listopada 2018. 09:05
  • Plenković, Pupovac i tzv. dječji logor

    Plenković, Pupovac i tzv. dječji logor

    četvrtak, 11. listopada 2018. 09:01
  • Sluganski mediji, Pupovac i Plenković

    Sluganski mediji, Pupovac i Plenković

    četvrtak, 11. listopada 2018. 08:56
  • Plenković griješi poput Mačeka

    Plenković griješi poput Mačeka

    četvrtak, 11. listopada 2018. 08:51
  • Nitko nije glasovao za koaliciju HDZ-SDSS-HNS

    Nitko nije glasovao za koaliciju HDZ-SDSS-HNS

    četvrtak, 11. listopada 2018. 08:45

Rakićkini puleni i nakon Mirjane Rakić u Vijeću za elektroničke medije

 
 
Za očekivati je kako će po hitnoj proceduri biti smijenjeno svih šest članova Vijeća za elektroničke medije, a riječ je o imenima koja dugi niz godina rade protiv interesa ove zemlje i građana. Nakon ostavke bivše novinarke Hrvatske radio-televizije i djelatnice UDBA-e Mirjane Rakić, očekuje se smjena i članova Vijeća za elektroničke medije, Vladine regulatorne agencije koja je posljednjih tjedana punila novinske stupce. Istražili smo tko sve sjedi u tom Vijeću na mandatu od pet godina s prosječnom plaćom od 12 tisuća kuna i ogromnim budžetom koji je samo u 2014. godini prekoračen za nevjerojatnih 42 posto!
http://mreza.tv/wp-content/uploads/2017/06/mirjana-rakic-662x336.jpg
Mirjana Rakić, kodnog imena Gisela, završila je na poprilično neugodan i sramotan način svoju 40-godišnju karijeru. Nakon prosvjeda više tisuća ljudi zbog gašenja emitiranja zagrebačke televizije Z1 kada joj je kolega Velimir Bujanec uručio četničku kokardu – bilo je jasno da joj se klima stolica. Namjera udbaških drugova bila je da nakon što potpiše i zakonsku mirovinu na HRT-u u 65. godini života, odrađivanje i mandata na plaći od 16 tisuća kuna uz obvezu da se zaštite svi njihovi kadrovi u medijima. Rečeno-učinjeno, pa je tako Rakićka do posljednjeg dana branila RTL, HRT i brojne portale koji su plasirali nevjerojatne laži i odbijali građanima prenositi ključne informacije vezane uz sastav nove Vlade. Tako je samo N1 televizija i AlJeezira prenosila obraćanje Tomislava Karamarka i Bože Petrova iz hotela Sheraton kada su javnosti konačno obznanili tko će biti novi mandatar Vlade RH.
 
Za očekivati je kako će po hitnoj proceduri biti smijenjeno svih šest članova Vijeća za elektroničke medije, a riječ je o imenima koja dugi niz godina rade protiv interesa ove zemlje i građana. Prva na popisu je Suzana Kunac, ljevičarka iz Splita koja je aktivno sudjelovala u radu Centra za ljudska prava. Poznaju je i kao kadar Vesne Teršelić i Eugena Jakovičića, čija je prijateljica, a riječ je o ljudima koji su dugi niz godina radili na ideji da se Gotovina i Markač osude za udruženi zločinački pothvat na Haaškom sudu.
 
Druga je Gordana Simonović, još jedna gorljiva feministica i ljevičarka, koja se nalazi i u sukobu interesa, budući da ju je Milanović imenovao za predsjednicu Upravnog vijeća Hine. Ona kao članica Vijeća za elektroničke medije odlučivala je o raspodjeli novca namijenjenog pluralizmu medija, a lokalne radijske i televizijske postaje, koje taj novac dobivaju, kupuju vijesti od Hine. Kao članica Vijeća dobiva plaću od 8 tisuća kuna, dok u Hini dodatne dvije tisuće, iako nije riječ o radnim mjestima na kojima je potrebno raditi svaki dan kako bi se primala plaća dvostruko veća od zagrebačkoga prosjeka. Zbog pritiska javnosti ostavku u Hini dala je prije godinu dana, a još je šokantnija informacija kako je portalu fairpress.eu odbila zahtjev za registracijom, iako zakonski nije imala takvu mogućnost.
 
U Vijeću za elektroničke medije stoluje i Robert Tomljenović, a u službenoj biografiji na stranicama Vijeća nalazi se i netočan podatak kako je riječ o čovjeku koji ima fakultetsku diplomu. Iako je studirao na Pravnom fakultetu, nikad ga nije završio pa je time i jedini kadar sa srednjom školom u toj instituciji. Iz kojeg razloga je Mirjana Rakić lagala o njegovoj nepostojećoj diplomi ostaje nepoznanica, iako je iz njegove imovinske kartice vidljivo da je riječ o zvanju SSS na plaći od nevjerojatnih 14 tisuća kuna mjesečno. Inače igrač Aljoše Roksandića, danas vlasnika Binimoto Sushija, nalazio se također u sukobu interesa. Kao direktor Ring Multimedie, producentske kuće koju je osnovala agencija Digitel, nije mogao biti uopće imenovan u Vijeće za elektroničke medije, a cijela procedura imenovanja obavljena je tik prije godišnjih odmora prije tri godine po nalogu njegovog dobrog prijatelja i aktualnog premijera Zorana Milanovića.
 
U Vijeću je svoje mjesto našla i bivša Feralovka Vesna Roller, koja je na Filozofskom fakultetu u Zagrebu studirala jugoslavenske jezike. Iako nam nije jasno na koji točno jezik se misli, pretpostavljamo na srpski, Rollerica je odigrala i važnu ulogu na Radiju Slobodna Europa, balkanskoj medijskoj platformi poznatoj po obrani jugoslavenskih političkih interesa u kojem većinom rade Srbi. U Vijeće je došla kao provjereni kadar projugoslavenskog Hrvatskog novinarskoga društva, u kojem je bila članica i Izvršnog i Nadzornog Odbora. Iako smo pokušali, nismo uspjeli doći do njezine imovinske kartice, iako ju je dužna dostaviti Povjerenstvu za odlučivanje o sukobu interesa.
 
Tu je i Damir Hajduk, koji također nije predao svoju imovinsku karticu a plaća mu iznosi 14 tisuća kuna. Kao Rakićkin zamjenik i ekonomist, radio je i na HTV-u kao pomoćnik ravnatelja za ekonomske poslove, a bio je iznimno blizak Mariji Nemčić, čeličnoj vladarici državne radio-televizije, koja je angažmanima u privatnim produkcijama oprala milijune i milijune kuna pretplate građana.
 

I. Babić, http://www.dnevno.hr/vijesti/hrvatska/tko-su-rakickini-puleni-u-vijecu-za-elektronicke-medije-906095/#

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osvježi

Anketa

Tko će pobijediti u sukobu između Plenkovića i Brkića?

Ponedjeljak, 15/10/2018

Tko je Online?

Trenutačno aktivnih gostiju: 956 gostiju i nema članova online

 

AIPK Trgovine d.o.o.

 

Registar Branitelja

 

Udruga Zavjet

 

 

Grawe osiguranje

 

 

 

Veliko srce malom srcu

 

Facebook

 

 

Optika Kraljević