Ministar (ne)poduzetništva na predizborna pitanja potrošio milijun kuna!

 
 
Zrno po zrno pogača, glas po glas vlast, Maras po Maras - nova Vlada; opet na čelu s Milanovićem. I sve na račun i po grbači poreznih obveznika među kojima su brojni, među poduzetnicima najbrojniji, tzv. „mali i srednji“ i obrtnici. A o njima se brine slučajni, pače, paradoksalni, ministar Maras, u predministarskoj karijeri nešto kao SDP-ov blagajnik. On i obrt i malo, naročito srednje poduzetništvo nemaju blage veze, sve ove četiri godine. Predizborna je kampanja pa ministar Maras, tri tjedna do izbora, piše pismo „malim i srednjim“, a vjerojatno i obrtnicima.
http://www.tportal.hr/ResourceManager/GetImage.aspx?imgId=788287&shotId=1&width=630&height=360
Gordan Maras "zavrtio" milijun kuna u predizbornu kampanju!
 
Koliko ukupno stotina tisuća pisama, isključivo u predizborne svrhe? Recimo da ih je samo sto tisuća, puta deset kuna, a unutra je i samohvalni prospekt, pa je to vjerojatno i skuplje - eto troška od najmanje milijun kuna. A javna nabavka, natječaj, za takvo što? Nevidljiv. Kakva „fimimedija“ – ova predizborna kampanja SDP-a na tuđi račun, tj. poreznih obveznika, značajno je skuplja - samo na ovakvim „sitnicama“. Red je kako netko ne bi pomislio kako pisma nema da nešto i citiramo, pa ćemo sami početak pisma: „Malo i srednje poduzetništvo bilježi sve bolje rezultate, a mali i srednji poduzetnici značajno su doprinijeli rastu hrvatskog gospodarstva. U ostvarivanju odličnog ukupnog rezultata malih i srednjih poduzetnika pomogle su i mjere i poticaji za poduzetnike koje je provodila Vlada Republike Hrvatske te Vas zato pozivam da ih koristite i doprinesete još boljem rezultatu malog i srednjeg poduzetništva“.
 
Eto sve je naraslo, samo što se još  na početku ne spominju šume, trava i korov. Propagandno i bez veze, prije svega što taj ministar „malim i srednjim“ nije slao masovno „okružnice“ do zadnjeg trenutka vlasti. Gutač je proračuna, pa se tako reklamira televizijski i s nekim kotačićima koji se vrte unazad. Putovao po Americi poslovno uzalud kao i šef mu. Sve na račun poreznih obveznika, masovno malih i srednjih i obrtnika. Jedino što su on i šef mu tamo pronašli otkrili su  marketinškog „revolveraša“ Alexa Browna. Taj pak lovu ne donosi, već samo iznosi, a podučio ih je takvoj kampanji - koja doista izgleda  kao, blago najblaže rečeno, kao tipični revolveraški obračun. Kad on i ode, kad se raziđe izborni dim, tek onda će stvari krenuti po zlu. Obračunavat će se oni koji prežive ovaj „marketing“. (Fokus agencija)