Get Adobe Flash player
Zašto nije spomenula krčki pršut?

Zašto nije spomenula krčki pršut?

Zastupnica Strenja Linić s kulenom napala kolege anesteziologe iz...

Plenković - despot u svilenim rukavicama

Plenković - despot u svilenim rukavicama

Servilni europski poslušnik i okrutni domaći...

Tko podržava Andreja Plenkovića?

Tko podržava Andreja Plenkovića?

Hrvatski narode, vadi glavu iz pijeska     Zbog...

Prijeteće poruke Ivana Jakovčića

Prijeteće poruke Ivana Jakovčića

Domoljubnim Hrvatima prijeti onaj koji je uništio Istru i...

Ministar razdjelnik - onaj koji vara i krade

Ministar razdjelnik - onaj koji vara i krade

Sve što radi je čista prijevara, obmana, silovanje zdrave pameti,...

  • Zašto nije spomenula krčki pršut?

    Zašto nije spomenula krčki pršut?

    četvrtak, 18. listopada 2018. 16:57
  • Plenković - despot u svilenim rukavicama

    Plenković - despot u svilenim rukavicama

    srijeda, 17. listopada 2018. 13:22
  • Tko podržava Andreja Plenkovića?

    Tko podržava Andreja Plenkovića?

    srijeda, 17. listopada 2018. 13:18
  • Prijeteće poruke Ivana Jakovčića

    Prijeteće poruke Ivana Jakovčića

    srijeda, 17. listopada 2018. 13:16
  • Ministar razdjelnik - onaj koji vara i krade

    Ministar razdjelnik - onaj koji vara i krade

    četvrtak, 18. listopada 2018. 18:48

U kina stiže 25. listopada

 
 
U sjajnoj atmosferi Girls Weekenda sinoć je u Zagrebu premijerno predstavljen film Aleksi, Barbare Vekarić s Tihanom Lazović u naslovnoj ulozi.
https://www.ravnododna.com/wp-content/uploads/2018/07/Aleksi-800x600.jpg
Aleksi, prvi domaći film namijenjen generaciji milenijalaca, stiže u hrvatska kina 25. listopada, nakon što je uz sjajne kritike otvorio ovogodišnji Puljski filmski festival. Naslovna junakinja filma vraća se kući sa studija i, budući da ne uspijeva pronaći posao, tijekom ljeta na Pelješcu pokušava pronaći samu sebe. Njezini roditelji (tumače ih Neda Arnerić i Aljoša Vučković) nisu oduševljeni tim razvojem događaja i priželjkuju da od Leona Lučeva preuzme vođenje obiteljskoga vinskog podruma. No Aleksi, poučena primjerom prijateljice koju tumači Nataša Janjić, ima druge planove koji uključuju i tri posve različita muškarca, a igraju ih Jason Mann, Goran Marković i Sebastijan Cavazza.
 
O antijunakinji koja ruši sve stereotipe pa i one o ženama na hrvatskom filmu, prije same projekcije živo se raspravljalo na zanimljivom panelu koji je moderirala novinarka i urednica Vlatka Kolarović. Redateljica filma Barbara Vekarić, glumci Goran Marković i Aljoša Vučković, producentice filma Marina Andree Škop i Darija Kulenović Gudan, ali i Lidija Bačić koja u Aleksi ima cameo ulogu, iz različitih su pozicija predstavili svoja iskustva i dojmove o položaju žene u našoj filmskoj industriji.
 
Najavni singl iz filma, Isprati od soli, ali i druge glazbene brojeve koje u Aleksi izvodi bend Goran i sateliti, a autorski potpisuje Tvrtko Hopek uživo je potom u Kaptol Boutique Cinema izvela grupa Les.
Zagrebačka premijera Aleksi privukla je mnoštvo ženske publike, ali i poznatih lica iz domaćeg javnog života - od influencera i glazbenih zvijezda do teoretičara filma - koji su dugotrajnim i toplim aplauzom pozdravili ekipu filma, a posebnu poruku Tihane Lazović, koja je upravo na snimanju novog filma.
 
Aleksi na Girls Weekend, reviji filma, hedonizma i inspiracije pogledati možete još danas od 18 sati u Kaptol Boutique Cinema, a sva bolja domaća kina stiže 25. listopada.
Aleksi je nastala u produkciji zagrebačkog Studija dim, u koprodukciji s FilmKombajnom (Srbija), Motionom (Hrvatska) i HRT-om, a uz potporu HAVC-a i Filmskog centra Srbije.
 
Kritike:
 
S Aleksi... Tihana Lazović i Goran Marković zacementirali su svoj status kao Jennifer Lawrence i Bradley Cooper hrvatskog filma.
Cineuropa
Aleksi je predivno ispolirana priča više na tragu francuskog eskapističkog arta nego stereotipa „kamen, maslina i drača”.
Milena Zajović, Večernji list
...eskapističke sastavnice filma zapravo pomažu da se jasnije izoštri osnovni politički problem filma – problem generacije kojoj bijeg odavde nije socijalni, nego duhovni i higijenski imperativ.
Jurica Pavičić, Jutarnji list
Barbara Vekarić je s uspjehom položila debitantski nastup u dugoj formi, prije svega pokazavši da vlada zanatom, što se ponekad i mora podcrtati kada je u pitanju hrvatski film u kojemu se često miješaju želje i mogućnosti...
Mate Ćurić, Glas Istre
Film koji izgleda kao pravi film!
Marko Njegić, Slobodna Dalmacija

 

Nora Krstulović

Sedam kuhara priprema jela od grožđa, svinjske koljenice i zelja

 
 
U Hotelu WELL započelo još jedno izdanje kulinarske manifestacije. Željko Božiček iz Hotela Matija Gubec, Mislav Božić iz Ville Magdalene, Mirko Ljubić iz Dvorca Mihanović, Josip Bival iz Bluesun Hotela Kaj, Petar Čukman i Denis Kožić iz SŠ Zabok, Marko Šturlan iz Punkt Beer Housea te Jakov Mirt iz Terma Jezerčica bore se za titulu najboljeg Zagorskog chefa. Ove godine zadane su namirnice zelje, svinjska koljenica i grožđe, a kuhari pripremaju razne delicije koje će predstaviti žiriju. Izvan konkurencije jelo od spomenutih namirnica pripremit će glumci Adam Končić i Marija Borić.
http://www.zagorje.com/Resource/SmartSize?url=%257e%252fCms_Data%252fContents%252fzagorjecom%252fFolders%252fSlike%252f%257econtents%252fBW323LJ6PS7EN49R%252fimage00005.jpg&width=720&height=405&vAlign=center&hAlign=center&quality=95
Direktor Termi Tuhelj Vasja Čretnik pozdravio je sve okupljene i zahvalio što su ponovno domaćini ove manifestacije.
- Ovakve manifestacije promoviranju kuharski zanat što je jako važno u doba kada nam fali kadra - istaknuo je Čretnik. Načelnik Tuhlja Mladen Hercigonja također je uputio pozdravne riječi ističući zadovoljstvo što su upravo Terme Tuhelj mjesto održavanja Zagorskog chefa, a predsjednica Županijske skupštine Vlasta Hubicki pohvalila je izbor namirnica za ovogodišnju manifestaciju te dodala kako sva takva događanja čine Bajku na dlanu.
Predrag Štromar, potpredsjednik Vlade i ministar graditeljstva i prostornog uređenja, naglasio je važnost ovakvih manifestacija za turizam. - Mi Zagorci smo kreativni ljudi koji volimo dobro pojesti i popiti, ali i pokazati drugima ono u čemu smo dobri. Manifestacija je ovo koja promovira Zagorje kao turističko odredište koje je sve popularnije. Čestitam vodstvu Županije na ovako dobrim idejama - naglasio je Štromar.
 
O pobjedniku će odlučivati žiri u sastavu Vesna Belošević, Branko Đurišević te Tomislav Špiček koji je objasnio propozicije samog natjecanja. - Ako počnem pričati koliko je zagorska kuhinja dobra, ne bi bili gotovi do sutra. Kategorije koje ocjenjujemo su vizualni izgled, miris jela te okus jela. Te tri kategorije su definitivno najvažnije uz još neke koje ocjenjujemo - istaknuo je poznati hrvatski kuhar.
 

Anđelka Felja

Razvoj prometa u dijelu bezreceptnih proizvoda, rastao za 37,4 posto u odnosu na poslovnu prošlu kalendarsku godinu

 
 
U četvrtak, 18. listopada, članovi Uprave dm-a predstavili su rezultateposlovne godine 2017./2018. u kojoj jedm ostvario 2,14 milijardi kuna prometa i potvrdio vodeću poziciju na tržištu. Uz rast prosječne kupovine, proteklu poslovnu godinu u dm-u obilježio je nastavak razvoja prometa u segmentu bezreceptnih (OTC) proizvoda, koji je rastao za 37,4 posto u odnosu na poslovnu godinu 2016./2017. U protekloj poslovnoj godini neto plaća u prodavaonicama dm-a porasla je za 2,7 posto te je dosegnula 9.341,72 kuna.
https://rtl-static.cdn.sysbee.net/image/mirko-mrakuzic-predsjednik-uprave-dm-hrvatska-7d8347fcf510e880b25abb526d511964_view_article.jpg?v=10
“Proteklu poslovnu godinu u dm-u obilježio je nastavak razvoja prometa u segmentu OTC proizvoda koji je rastao za 37,4 posto u odnosu na poslovnu godinu 2016./2017. Nastavili smo s razvojem asortimana vlastite robne marke koji smo proširili s četiri nove marke: LVLY, Langhaarmädchen, 183 DAYS by trend IT UP te réell’e, a udio robne marke u ukupnom prometu dosegnuo je 30,53 posto”,istaknuo je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.
 
Istraživanje Ipsosa pokazalo je kako ispitanici smatraju da je dm trgovački lanac koji najviše ulaže u lokalnu zajednicu (42 posto) i potiče kupce na razvijanje zdravih životnih navika (47 posto) te najviše brine o djelatnicima (68 posto) i potrebama kupaca (45 posto).
“U protekloj poslovnoj godini dm je u zajednicu uložio više od 2,1 milijun kuna. Posebno smo ponosni što sugrađani svake godine u sve većem broju podupiru naše društveno odgovorne inicijative i kampanje. Ovogodišnja dm ženska utrka okupila je rekordan broj sudionica i sudionika – više od 8.000 trkačica i djece na Jarunu su promicali zdrav život te su uplatom kotizacija podržali udrugu Europa Donna Hrvatska. Akcija prikupljanja i recikliranja starog papira Zeleni korak u svojoj je sedmoj godini također oborila rekord. Za sudjelovanje se prijavilo 230 škola iz cijele Hrvatske i svaki deseti osnovnoškolac prikupljao je papir”,izjavila je Gordana Picek, voditeljica Nabave, marketinga i PR-a te Prodajne regije u dm-u.
 
U protekloj poslovnoj godini 684 djelatnika dm-a volontiralo je u 169 ustanova, institucija i organizacija civilnog društva u 52 grada u Hrvatskoj. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama višu od 9.300 kuna, dm svojim djelatnicima osigurava kontinuirano profesionalno usavršavanje te mogućnost napredovanja unutar tvrtke. Tako je u protekloj poslovnoj godini djelatnicima omogućio edukacije u trajanju od 128 dana kojima se pridružilo više od 1.210 djelatnica i djelatnika te su dodijeljene diplome prvoj generaciji dm akademije tijekom koje su djelatnice i djelatnici dm-a educirani za novo zanimanje drogerista. Danas dm posluje u 157 prodavaonica te u 60 gradova zapošljava 1.470 djelatnika. U poslovnoj godini 2018./2019. dm će uložiti 80 milijuna kuna u modernizaciju prodavaonica i razvoj asortimana.
 

Anđelka Felja

Anketa

Tko će pobijediti u sukobu između Plenkovića i Brkića?

Utorak, 23/10/2018

Tko je Online?

Trenutačno aktivnih gostiju: 943 gostiju i nema članova online

 

AIPK Trgovine d.o.o.

 

Registar Branitelja

 

Udruga Zavjet

 

 

Grawe osiguranje

 

 

 

Veliko srce malom srcu

 

Facebook

 

 

Optika Kraljević