Get Adobe Flash player
Gafovima do pobjede za predsjednika

Gafovima do pobjede za predsjednika

Milanovićevu marketinškom vraču Borisu Maleševiću...

Glas za Plenkovića - glas za Istanbulsku konvenciju

Glas za Plenkovića - glas za Istanbulsku konvenciju

Birači HDZ-a nisu birali koaliciju sa SDSS-om i...

Plenković: ITAS ne smije opstati!

Plenković: ITAS ne smije opstati!

Nakon što je eutanazirao članstvo HDZ-a, provodi diktaturu sličnu...

Plenković mora otići...

Plenković mora otići...

Plenković je katastrofa za Hrvatsku kao predsjednik Vlade i predsjednik...

Mrziteljima smeta i istarska himna

Mrziteljima smeta i istarska himna

Pa zar im i smeta i Krasna zemljo Istro...

  • Gafovima do pobjede za predsjednika

    Gafovima do pobjede za predsjednika

    četvrtak, 13. veljače 2020. 09:07
  • Glas za Plenkovića - glas za Istanbulsku konvenciju

    Glas za Plenkovića - glas za Istanbulsku konvenciju

    četvrtak, 13. veljače 2020. 09:02
  • Plenković: ITAS ne smije opstati!

    Plenković: ITAS ne smije opstati!

    četvrtak, 13. veljače 2020. 08:52
  • Plenković mora otići...

    Plenković mora otići...

    četvrtak, 13. veljače 2020. 08:42
  • Mrziteljima smeta i istarska himna

    Mrziteljima smeta i istarska himna

    četvrtak, 13. veljače 2020. 08:33

Tko će potpisati sramotni i veleizdajnički čin?

 
 
I dalje je nužno i hitno objediniti hrvatski državni teritorij: Pelješki most ili Pelješki spojnik!? Mimo svega ovoga, ali ne bez ikakve veze sa svim ovim, hrvatski državni teritorij se konačno i hitno mora objediniti. Pelješki most je bio i jest projekt za pelješenje hrvatske blagajne odnosno europskih fondova. Da  bude što skuplji! U mojemu dokumentarnom filmu Jadranski spojnici, koji je HRT više puta reemitirala, ali u terminima kada ljudi većinom rade ili spavaju, u međuvremenu na žalost pokojni Ivo Rudenjak, pomorski kapetan i projektant spojnika ili podvodnih/krozvodnih tunela (inače Dubrovčanin!) dokazuje da se taj most ne može i ne smije izgraditi bez privole BiH države (a sva je prilika dodati - i bez privole Turske!?). Naprotiv spojnik, u odnosu na most, od dvadeset usporedaba u osamnaest njih ima prednost (jedini „nedostatak“ je što mora biti stalno osvijetljen i imati evakuacijski sustav). Inače je i strateški povoljniji, moguće čak tri puta i više jeftiniji. Jedna grupa riječkih inženjera već ima iskustva s tim (vidi spojnik u Bakru!). Premda bi, najvjerojatnije, zbog pjeskovita dna u Malostonskom kanalu trebalo graditi krozvodno, na osnovi balansa između sile uzgona i sile teže, kako me uvjeravaju oni koji o tomu nešto znaju. Za izgradnju spojnika Hrvatska ne mora nikoga niti obavijestiti, a nekmoli tražiti privole! (Jer se ne dira u plovni pristup  bosanskohercegovačkoj luci Neum!)
http://dubrovacki.hr/datastore/imagestore/original/1338817982sken2.jpg
Stijepo Mijović Kočan
 
Međutim, sudeći prema dosadašnjim iskustvima i prema najnovijemu nemilom slučaju spremnosti na veleizdaju Domovine i Države, hrvatski političari biraju u načelu ono pogodno njima i njihovim tajkunima, a ne ono što je dobro za državu i  narod.
 
7. Tko li će podpisati veleizdajnički čin?
- Zbog ugrožavanja temelja hrvatske države,
- Zbog dovođenja u opasanost hrvatskoga državnog suvereniteta,
- Zbog pogodovanja za Hrvatsku štetnim odlukama i ugovorima,
- Zbog narušavanja strateškog položaja i značaja Republike Hrvatske,
- Zbog goleme materijalne štete nanesene vlastitoj državi,
- Zbog gubljenja ugleda i prestiža RH (beha ministar prometa već bahato izjavljuje, na nekoj hrvatskoj kratkovidnici, kako „Hrvatska nema ništa s JJM i da je to stvar BiH, Crne Gore i Albanije“!?),
- Zbog moralnih posrnuća i beznađa u koje se uvaljuje ne samo dubrovačke i sve južnohrvatske rodoljube nego i sve građane Hrvatske,
- Zbog za Hrvatsku nepogodne, zapravo nezdrave i lažne „solidarnosti“ sa susjedima te neovlaštenog i štetnog „pružanja ruke“ s nesagledivo štetnim posljedicama za hrvatsku državu...
Podpiše li se taj sramni čin o JJM kroz BiH, a ne kroz Hrvatsku - za veleizdaju su - prije ostalih - nominalno odgovorni:
- Predsjednik države,
- Predsjednik vlade (i svi u vladi),
- Ministar prometa.
http://iti2007.srce.hr/fileadmin/slike/iti/konavle-mapa.gif
Predsjednik države može biti oslobođen odgovornosti za veleizdaju ako dokaže da je odluke donosio isključivo prema naputcima svojega dokazano velikosrpskog savjetnika, ali onda je pitanje tko zapravo vlada hrvatskom državom?! I je li pitanje veleizdaje nužno bilo pokrenuti i bez ovoga najnovijega slučaja!?
 
Predsjednik vlade moguće bude lišen odgovornosti za veleizdaju ako se bude branio da je on svemu tomu nedorastao, da je u shvaćanjima niži od stola na kojemu se donose odluke; mi manje-više svi vidimo da je taj čovjek nedorastao prilikama u kojima se zatekao, ali na sudu bi morao to i dokazati!
 
Ministar prometa, u jadu nam gospodin Neznam Kakosezove, mogao bi imati čak dvije optužnice za veleizdaju; ona druga veleizdaja je otuđenje hrvatskih cesta e da bi on/oni ostao/ostali na vlasti čak do kraja mandata. Ne znam kako se u jadu nam gospodin zove jer ni za jednoga dosadašnjega ministra prometa ne znam kako se zvao ili zove: dođu, na našoj grbači žive kao trutovi, naprave štete, uzmu za to lovu i nestanu, tako će i ovaj! On bi mogao također biti lišen odgovornosti za veleizdaju ako se ispostavi da je zapravo slučajno u svemu, a da je inače u prometnim znanostima Nitko i Ništa. A nikomu ili ničemu ne može se ni suditi.
Umoran sam već od (znam ja to!) posve bezizgledne borbe s hrvatskim političkim vjetrenjačama. Stoga sam Sancha Panchu odlikovao Ordenom generala svih magaraca u Manchi. Bio je tako sretan!
 
(Svršetak)
 

Dr. Stijepo Mijović Kočan

Anketa

Projekt »Rijeka europska prijestolnica kulture« je:

Utorak, 18/02/2020

Tko je Online?

Trenutačno aktivnih gostiju: 1218 gostiju i nema članova online

 

AIPK Trgovine d.o.o.

 

Registar Branitelja

 

Udruga Zavjet

 

 

Grawe osiguranje

 

 

 

Veliko srce malom srcu

 

Facebook

 

 

Optika Kraljević