Get Adobe Flash player
Jugo Hina o smrti Györgyja Konráda

Jugo Hina o smrti Györgyja Konráda

Konrád: Naoružani Hrvati protjerali iz Krajine i Slavonije...

Duhačeku odličje Ante Tomića!

Duhačeku odličje Ante Tomića!

Provokativnoga skitnicu hrvatska policija neka otprati u njegov...

Čemu služe statut i kodeks časti HND-a?

Čemu služe statut i kodeks časti HND-a?

Debilni uradak protiv zdrave pameti     Opskurni lik...

Reforma Blaženke Divjak – nova 'šuvarica'

Reforma Blaženke Divjak – nova 'šuvarica'

Postaje sve jasniji ovaj kaos kojega neki nazivaju obrazovnom...

Radinovo talijanstvo i IDS-ovo autonomaštvo

Radinovo talijanstvo i IDS-ovo autonomaštvo

Primjeri kršenja prava od strane nacionalnih...

  • Jugo Hina o smrti Györgyja Konráda

    Jugo Hina o smrti Györgyja Konráda

    utorak, 17. rujna 2019. 18:38
  • Duhačeku odličje Ante Tomića!

    Duhačeku odličje Ante Tomića!

    četvrtak, 19. rujna 2019. 16:14
  • Čemu služe statut i kodeks časti HND-a?

    Čemu služe statut i kodeks časti HND-a?

    četvrtak, 19. rujna 2019. 16:32
  • Reforma Blaženke Divjak – nova 'šuvarica'

    Reforma Blaženke Divjak – nova 'šuvarica'

    srijeda, 18. rujna 2019. 19:01
  • Radinovo talijanstvo i IDS-ovo autonomaštvo

    Radinovo talijanstvo i IDS-ovo autonomaštvo

    srijeda, 18. rujna 2019. 18:54

Predstavljeni novi osvježavajući kokteli za ljetnu sezonu

 
 
Hrvati godišnje popiju čak 35 milijuna Franck Cappuccino instant napitaka čiji su najveći potrošači većinom mladi u dobi od 18 do 24 godine. Istraživanja u Hrvatskoj i EU pokazuju kako potrošači traže desertnost i raznolikost okusa u kategoriji instant cappuccina, a Franck odgovara sa stalnim inovacijama u okusima linije Franck Cappuccino.  Franck je na terasi zagrebačkog kluba Roko predstavio osvježavajuće ljetne koktele napravljene s Franck instant Cappuccino okusima koje su Franckovi baristi osmislili za nadolazeću ljetnu sezonu.
http://suvremena.hr/wp-content/uploads/2019/06/1-Franck-Cappuccino-Party.jpg
Uz stalne inovacije u razvoju proizvoda, što je rezultiralo velikim izborom okusa Franck Cappuccina, kompanija je usmjerena i na stalne inovacije u pripremi i konzumaciji svojih napitaka slijedom čega su prije nekoliko godina predstavljene hladne verzije Franck Cappuccino napitaka. Potrošači su odlično prihvatili ove osvježavajuće, desertne napitke pa tako prodaja instant Franck Cappuccina u ljetnoj sezoni u prosjeku bilježi porast od čak 20 posto.
 
Godišnje se u Hrvatskoj popije čak 35 milijuna Franck Cappuccino napitaka. Prema istraživanju koje je Franck proveo prošle godine, prosječna obitelj najčešće kupuje više okusa, a konzumenti Franck Cappuccina su primarno mladi u dobi od 18 do 24 godine i u tom segmentu Franck je prvi izbor kod potrošača. Franck Cappuccino najčešće se konzumira tijekom druženja u kafiću ili kod kuće, među omiljenim je studentskim napitcima, te potrošače često asocira na opuštanje i desert.
Na europskome tržištu, u instant cappuccino kategoriji prevladava trend prema kojem retail brendovi lansiraju sve više desertnih napitaka od kave (tzv. „dessert-style coffee“) koje potrošači percipiraju kao dobru zamjenu za desert, što je u skladu s Franckovom strategijom za ovu kategoriju.
Tri nova ljetna koktela koji su predstavljeni Moonlight Glimmer, Tropic Paradise i Summer Fling ovo će ljeto biti dostupni u više od 2000 kafića diljem Hrvatske, a lako ih je pripremiti i kod kuće. Recepti s uputama za pripremu dostupni su na www.franck.eu.
 
Koktelu Moonlight Glimmer baza je Franck Cappuccino Vanilla Cream s dodatkom mlijeka, džema od šumskog voća i kremastog likera, Tropic Paradise sadrži Franck Cappuccino Kokos i Bijelu čokoladu s dodatkom keksa, banana, bijelog ruma, mlijeka i likera od kave, dok se Summer Fling spravlja od Franck Cappuccino Irish Creama u kombinaciji s oreo keksima i mlijekom.
Osim u Zagrebu tijekom ljeta Franck će organizirati Summer Ice Cappuccino party i u ostalim gradovima: 4. srpnja u Beach baru Bamboo u Zadru, 5. srpnja u Hotelu Jadran u Splitu te 26. srpnja u Beach baru Chupacabra u Fažani, sve s početkom u 15 sati.
 

Anđelka Felja

U sjeni ideoloških svađa četiri izvora vode potiho prešla u ruke stranaca

 
 
Znate sigurno stihove hrvatske himne, i među njima one: “Teci Savo, Dravo teci/Niti Dunav silu gubi/Sinje more svijetu reci/Da svoj narod Hrvat ljubi…” Lijepo stihovi, moćni, emotivni, jel’da. E, ali onaj dio o ljubavi prema svome narodu i domovini, mogli bismo, bogme, ozbiljno problematizirati.
https://us.123rf.com/450wm/viteethumb/viteethumb1607/viteethumb160700197/60381820-water-tap-with-water-drop-outdoor-green-park-background.jpg?ver=6
Prije pet dana portal Politika Plus donio je tekst o tome da potiho, bez ikakve prašine, i bez ikakvog objašnjenja koje bi izvršna vlasti i mjerodavne institucije ponudile svojim građanima/narodu kojeg Hrvat ljubi, izvori pitke vode kojima su raspolagale neke hrvatske tvrtke prelaze u ruke stranaca. Nakon toga, nikome išta! Od nikoga glasa čuti nije! Većina medija se za to nije uhvatila. Ne nosi se ta vodena roba.
 
TRAŽIMO REAKCIJU VLADE, PREDSJEDNICE, DORH-a…
 
Voda nema političku boju. Važnije su svađe u vezi ustaša i partizana, važnije su prepirke oko uličnih i spomen-ploča, nego voda koja bi Hrvatskoj trebala biti svetinja.Tekst s portala Politika Plus prenosimo u cijelosti. I zahtijevamo da se o navodima oglase Vlada, Ministarstvo gospodarstva, predsjednica Kolinda Grabar Kitarović, DORH, Hrvatska biskupska konferencija, braniteljske udruge… – dakle, svi oni koji o svemu i svačemu imaju što reći, ali o vodi, eto, zasad ne govore.
 
ČUDNA PREDAJA NACIONALNOG BLAGA
 
“Dok nas naši političari zabavljaju poviješću o kojoj nemaju pojma, miješajući se u gospodarstvo o kojem znaju još manje, ugrožavaju nam budućnost, jer o njoj ozbiljno niti ne razmišljaju. Iskustvo pokazuje da bismo se svaki put kada nam stranke “prijete” izborima ili nekim epohalnim potezima za opće dobro morali dobro okrenuti oko sebe i vidjeti što su nam opet podvalili. Tako, dok smo mi uspjeli u dvije godine steći tri premijera i dok smo se upustili u borbu za bivšu hrvatsku kompaniju koja se bavi energijom prošlosti (naftom), ono što je zasigurno budućnost svake osobe na svijetu nestaje iz naših ruku. Naravno, u pitanju je voda.
Podravka je bez JASNOG razloga prodala Lipički studenac Slovencima. bivši vlasnik Svetog Roka neobjašnjivo JE nagomilao gubitke na punionici, pa su je u stečaju preuzeli novi vlasnici iz Saudijske Arabije. premijer je potvrdio da je Agrokor morao za kredite založiti Jamnicu, OTKRIVŠI DA JE  založeno i poljoprivredno zemljište koje ima u zakupu.  Četvrti izvor – Cetinu – preuzima offshore kompanija iz američke države Delaware – na 50 godina…
 
Na problem gubitka kontrole nad najvećim hrvatskim izvorima pitke vode upozorio je premijera Plenkovića prije više mjeseci Pokret za modernu Hrvatsku. Odgovor je naravno bio – šutnja. Mogli smo se samo nadati da podaci o gubitku kontrole nisu istinite, ali… Četiri najveća hrvatska izvora, sada je i službeno potvrđeno, više nisu u hrvatskim rukama! Ostali smo i bez Lipika i Jamnice i Svetog Roka i Cetine.
 
IZVORI ODOŠE, A DRŽAVA TO MIRNO DOPUŠTA
 
Analizirajući pozadinu predaje pojedinih izvora strancima, ne zna se koja je predaja čudnija.Podravka je bez ikakvog posebnog i opravdanog razloga prodala Lipički studenac Slovencima. Prijašnji vlasnik Svetog Roka je potpuno neobjašnjivo nagomilao velike gubitke na punionici, pa su je u stečaju preuzeli novi vlasnici iz Saudijske Arabije. Sam premijer Plenković je ovih dana potvrdio da je Agrokor “morao” za nove kredite založiti Jamnicu (ako nije prije već bila založena za kredit u Sberbanci o čemu su se pojavljivale informacije). Pri tom je vjerojatno nenamjerno izjavio da je za kredit založeno i poljoprivredno zemljište koje ima u zakupu (ili vlasništvu?!) Agrokor.  Četvrti izvor – Cetinu preuzima offshore kompanija iz američke države Delaware – na 50 godina.
Neozbiljno je, najblaže rečeno, da država sve to dopušta i mirno promatra. Jer razlog postajanja bilo koje države je zaštita nacionalnih interesa. Općih i pojedinačnih. Cilj države mora biti osiguranje budućnosti države i građana, recimo stvaranjem nacionalnog fonda, po primjeru Norveške, u čiji se fond slijeva, primjerice, sav novac od koncesija za eksploataciju silnih izvora nafte. Različite su mogućnosti. I neusporedivo važnije od ustaša i partizana. Jer trenutno prodajemo svoju budućnost i  budućnost naše djece.
 
U NAS VODA POSKUPLJUJE, U IRSKOJ BESPLATNA
 
Da bu sve bilo još spektakularnije, najavljuju nam da voda MORA hitno poskupiti – za 30 posto! I naravno – da to od nas traži Europska unija. Sad, postat će jasniji odgovori na pitanje tko će imati najviše koristi od poskupljenja pitke i mineralne vode. Ali, će postati puno nejasnije ZAŠTO u Hrvatskoj voda mora poskupjeti, a u Irskoj MOŽE  ostati besplatna?
Teško je na ovo dati pošten i fer odgovor, čak i onima koji  besramno uništavaju našu budućnost. Jer je voda trebala, mogla i morala biti dugoročni strateški resurs Republike Hrvatske. Ili se sve svodi na ono do čega dođemo koje god teme se dotaknemo – Hrvatska treba i zaslužuju i bolju vlast i bolju oporbu, neusporedivo poštenije i sposobnije političare od ovih koji nam sudbinom ravnaju već dvadeset i sedam godina… I prevode nas uporno žedne preko vode”, piše Damir Gašparović na portalu Politika Plus.
 

https://dubrovnikinsider.hr/index.php/kontakt/item/4682-u-sjeni-ideoloskih-svada-cetiri-izvora-vode-potiho-presla-u-ruke-stranaca

Hrvatski litoralni pojas nezaustavljivo prekriva agresivni neartikulirani građevinski tepih

 
 
U organizaciji Znanstvenog vijeća za turizam Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u suradnji s think tankom Polazišta i perspektive (PiP), u srijedu 5. lipnja u Knjižnici HAZU-a održan je znanstveni skup Izazovi hrvatskog turizma. Kako je istaknuo predsjednik Znanstvenog vijeća za turizam akademik Nikola Bašić, Hrvatska je, vraćajući se Europi, u njezinu riznicu prinijela i svoje prirodne i kulturne stečevine, zbog čega se hrvatski prostor prepoznaje kao neupitnu vrijednost. „Prostor je strateški resurs cjelokupnog društvenog i gospodarskog razvitka. Upravo zato naša je zadaća znati objasniti njegova svojstva, znati jasno reći što želimo s njim učiniti i kako želimo da se drugi prema njemu odnose. Hrvatskom prostoru danas najveća prijetnja dolazi upravo iz turističke potražnje, poglavito one koja na njemu parazitira stvarajući generičke ambijente, suprotne onima koji ga čine drugačijim od svakog drugog prostora.
https://www.croatiaweek.com/wp-content/uploads/2016/08/Croatia.jpg
Hrvatski litoralni pojas nezaustavljivo prekriva agresivni neartikulirani građevinski tepih, no on je tek dijelom produkt divlje gradnje, a u najvećem je dijelu produkt prostorno-planske regulacije po kojoj su izdane uredne dozvole za građenje“, rekao je akademik Bašić. Po njegovom mišljenju, nekretninski biznis treba usmjeravati prema mediteranskom urbanitetu koncentracijom građenja u gustim organičkim naseljima koja bi mogla biti zametak budućih gradova. Akademik Bašić upozorio je da turizam poprima svojstvo gospodarske monokulture jer čini gotovo 20 posto hrvatskog BDP-a. „Turizam je vrlo krhak. I on ima svoju filokseru koja može lako prijeći granicu i uništiti turistički mošt“, kazao je akademik Bašić, podsjetivši na katastrofalne posljedice koje je izazvala prevelika ovisnost Dalmacije o vinogradarstvu krajem 19. stoljeća nakon pojave bolesti vinove loze. „Hrvatsko društvo i prostor ne smiju postati taoci turizma kao prevladavajućeg gospodarstva, već turizam može postati vrelom nacionalne demografske revitalizacije i prostorne rekvalifikacije. Hrvatski turizam nalazi se pred razvojnim pragom pred kojim mora usporiti rast i potaknuti procvat koji mora biti obojen bojama prepoznatljive propadnosti hrvatskom prostoru i kulturi“, zaključio je akademik Bašić.
 
Skup je otvorio predsjednik HAZU-a akademik Velimir Neidhardt koji je prezentirao najreprezentativnije objekte u Akademijinom vlasništvu na jadranskoj obali i u Zagrebu, a koji su važni kulturno-povijesni spomenici. Na skupu je govorio i ministar turizma Gari Cappelli koji je najavio da će u prvoj polovici 2020., tijekom hrvatskog predsjedanja Europskom unijom, čelnicima članica EU biti predstavljena Strategija razvoja hrvatskog turizma u idućih deset godina.
 
Siniša Topalović iz PiP-a kazao je da sve očitiji sukobi vizija i interesa dionika koji se ogledaju u narušavanju kapaciteta podnošljivosti korištenja nacionalnih javnih i prirodnih dobara, što nije ni adekvatno regulirano niti se time efikasno upravlja. „Jednako se tako razotkrivaju problemi unutar interesa i kapaciteta socijalno-demografskog i vrijednosnog supstrata Hrvatske i njezinih turističkih destinacija. Oni se tiču preferencija i vizija lokalnog stanovništva u vezi s profilom destinacija, fenomenom zapošljavanja i tržišta rada u turizmu, kapacitetom i kvalitetom javnih servisa, korištenjem prostora kao osnovnog turističkog resursa i naročito nacionalnom percepcijom turizma kao najlakšeg izvora zarade“, rekao je Topalović.
 

Marijan Lipovac

Anketa

Je li prijevara globalni prosvjed za zaštitu klime?

Subota, 21/09/2019

Tko je Online?

Trenutačno aktivnih gostiju: 890 gostiju i nema članova online

 

AIPK Trgovine d.o.o.

 

Registar Branitelja

 

Udruga Zavjet

 

 

Grawe osiguranje

 

 

 

Veliko srce malom srcu

 

Facebook

 

 

Optika Kraljević