Get Adobe Flash player
Aktualni Normalni opet nenormalan

Aktualni Normalni opet nenormalan

Neposredni izbor predsjednika RH treba "negdje...

Zbog

Zbog "banalnosti lošeg" birači krivo biraju

Zbilja hrvatskog biračkog tijela u svijetlu filozofije Hannah...

George Soros -

George Soros - "veliki humanist i čovjekoljub"

»Zamišljao sam sebe kao neku vrstu...

Politička trgovina cvjeta

Politička trgovina cvjeta

Kupuje se i prodaje izravno i(li) uz...

Zagrebački dalmatinski Makedonac iz Nigdjezemske

Zagrebački dalmatinski Makedonac iz Nigdjezemske

Je li previše toga znao, ipak je bio dobar i s Bakarićevom...

  • Aktualni Normalni opet nenormalan

    Aktualni Normalni opet nenormalan

    četvrtak, 28. svibnja 2020. 11:54
  • Zbog

    Zbog "banalnosti lošeg" birači krivo biraju

    utorak, 26. svibnja 2020. 13:28
  • George Soros -

    George Soros - "veliki humanist i čovjekoljub"

    četvrtak, 28. svibnja 2020. 11:03
  • Politička trgovina cvjeta

    Politička trgovina cvjeta

    utorak, 26. svibnja 2020. 13:20
  • Zagrebački dalmatinski Makedonac iz Nigdjezemske

    Zagrebački dalmatinski Makedonac iz Nigdjezemske

    četvrtak, 28. svibnja 2020. 10:59

CITROËN - Stoljeće odvažnosti i kreativnosti

 
 
Na Etno farmi Mirnovec kod Samobora održana je press konferencija na temu ‘100 godina marke Citroën i 23. svjetski susret Spačeka’. Tom prilikom izloženo je 12 automobila iz povijesti marke Citroen, ali i aktualnih modela. Moglo se uživati i u testnoj vožnji povijesnih modela Mehari, 2CV, HY, Ami 6 Z, Traction Avant i DS.
Osnovana 1919. godine, marka Citroënove godine slavi svoj 100. rođendan. To je ikonska i popularna automobilska marka koju stalno pokreće želja: razumjeti, zadiviti i zadovoljiti svoje kupce.
Tip A bio je prvi europski serijski automobil u prodaji već od 1919. godine. Model Traction Avant odredio je moderni automobil prije 85 godina. 2 CV (Spaček) stavio je slobodu svima na dohvat ruke, a DS je utjelovio snagu napretka.
https://www.tportal.hr/media/thumbnail/900x540/1020075.jpeg?cropId=0
Citroën je marka s najviše kolekcionara na svijetu. S vozilima koja su simboli svog vremena, kao što su Tip A, Traction Avant, 2 CV (Spaček), DS (Žaba) ili u novije vrijeme Berlingo, C3, SUV C3 Aircross ili SUV C5 Aircross, Citroën nikada nije prestao nuditi moderan i kreativan pristup mobilnosti.
S osam naslova svjetskog prvaka u reliju u kategoriji proizvođača i devet naslova svjetskog prvaka u kategoriji vozača i suvozača za Sébastiena Loeba i Daniela Elenu, Citroën ulazi u povijest automobilskih utrka. Ta već bogata povijest, od reli utrka do automobilskih krstarenja dokazuje tehnološku vještinu i želju za pobjedom marke Citroën.
Nekonformistička i smiona, komunikacija za Citroën nema granica. Od Eiffelova tornja do interneta, korišteni su svi mediji za promociju marke i vozila. Danas, kao i u prvim danima, Citroën ima snažan izričaj. Često avangardna, uvijek grandiozna, Citroënova komunikacija ostavlja trajan dojam. Od svojih početaka, osnivač André Citroën je to shvatio raznim marketinškim inovacijama, pa čak i izumom minijaturnih modela vozila za djecu svojih kupaca. Nasljeđe je to koje su sljedeće generacije mogle nastaviti, posebno s kampanjama Jacquesa Séguéle (Divlji chevroni 1985., Visa na nosaču zrakoplova Clémenceau, CX s Grace Jones), a u novije vrijeme i originalnim reklamama (robot Xsara Picasso, C4 robot transformator, kampanja marke Citroën – autostoper, itd.).
Sve je počelo 1900. u Poljskoj kada s 22 godine, mladi inženjer i student André Citroën dobiva patent za zupčanike u obliku chevrona, koji će kasnije postati znak njegove marke. Naime, 1912. godine, zainteresiran za automobilsku industriju, putuje u SAD gdje se susreće s Henryjem Fordom. Tamo je posjetio tvornicu za proizvodnju Forda T gdje je Ford pojednostavio rad uvođenjem pokretne trake.
1919, André Citroën osniva automobilsku marku Citroën lansiranjem Type A, prvog masovno proizvedenog automobila u Europi. 1930-ih André Citroën bio je na vrhuncu slave: najveći je europski proizvođač vozila. Ne samo u svijetu automobila, André Citroën uvijek je bio pionir i nije mario za pravila. U pogledu korisničkog iskustva, on je izumio post-prodajnu uslugu, jamstvo ili potrošački kredit. Udruživao je i snage s talentiranim umjetnicima (počevši od Pierrea Louysa, 1920.).
Ime Citroën bilo je napisano na nebu (u listopadu 1922.), Eiffelov toranj osvijetljen je imenom Citroën (od listopada 1925. do listopada 1934.), a pokrenute su i hrabre ekspedicija širom svijeta kako bi pokazale pouzdanost i robusnost vozila Citroën (prijelaz Sahare 1922., Croisière Jaune od 1931. do 1932. itd.).
 

Anđelka Felja

Anketa

A. Plenković je u tajnosti dozvolio MOL-u da u Mađarskoj i Slovačkoj prerađuje hrvatsku naftu. Je li to izdaja nacionalnih interesa?

Petak, 29/05/2020

Tko je Online?

Trenutačno aktivnih gostiju: 1270 gostiju i nema članova online

 

AIPK Trgovine d.o.o.

 

Registar Branitelja

 

Udruga Zavjet

 

 

Grawe osiguranje

 

 

 

Veliko srce malom srcu

 

Facebook

 

 

Optika Kraljević