Get Adobe Flash player
Plenkovićev vijenac srama na Tjentištu

Plenkovićev vijenac srama na Tjentištu

Sljedeće godine neka Tomislav Ivić štafetnu palicu preda...

Što danas Hrvate sjedinjuje?

Što danas Hrvate sjedinjuje?

Definicija jednog nacionalnog identiteta negativnim naglašavanjem,...

Faktograf je poticatelj govora mržnje

Faktograf je poticatelj govora mržnje

Pupovčeve velikosrpske Novosti šire najgori govor mržnje protiv...

I ove godine nastavljaju se laži o Jadovnu

I ove godine nastavljaju se laži o Jadovnu

Pupovče, spusti se u Šaranovu Jamu i pobroji virtualne...

Slijednici zločinačkog komunističkog antifašizma

Slijednici zločinačkog komunističkog antifašizma

Partizani su se borili za obnovu Jugoslavije, a ne za slobodnu...

  • Plenkovićev vijenac srama na Tjentištu

    Plenkovićev vijenac srama na Tjentištu

    srijeda, 19. lipnja 2019. 18:53
  • Što danas Hrvate sjedinjuje?

    Što danas Hrvate sjedinjuje?

    srijeda, 19. lipnja 2019. 08:04
  • Faktograf je poticatelj govora mržnje

    Faktograf je poticatelj govora mržnje

    utorak, 18. lipnja 2019. 17:21
  • I ove godine nastavljaju se laži o Jadovnu

    I ove godine nastavljaju se laži o Jadovnu

    srijeda, 19. lipnja 2019. 18:50
  • Slijednici zločinačkog komunističkog antifašizma

    Slijednici zločinačkog komunističkog antifašizma

    utorak, 18. lipnja 2019. 17:13

Najviše će biti pogođeni stručnjaci, ali i ostali s nižom stručnom spremom

 
 
Prema novom istraživanju Institute for Employment Research (IAB), Society for Economic Structural Research i Federal Institute for Vocational Education and Training, prijelaz na elektromobilnost će Njemačku dugoročno koštati oko 114.000 radnih mjesta. Pogotovo će kod izgradnje vozila poslove izgubiti 83.000 zaposlenika. Trenutačno, u njemačkoj automobilskoj industriji zaposleno je više od 800.000 ljudi. Prognoza se temelji na pretpostavci da će tržišni udio električnih vozila do 2035. iznositi 23 %. Razlozi gubitka tolikog broja radnih mjesta bi bili zato što proizvodnja motora s unutarnjim izgaranjem zahtjeva više radnika, dok su električni pogoni manje složeni i zahtijevaju manje radne snage. Pogođeni bi bili stručnjaci, no također bi mogli biti pogođeni i zaposlenici s nižom i višom stručnom spremom, objavio je portal Teller Report.
http://images.energetika-net.com/media/article_images/big/electa-nevo-20141003144728394.jpg

 

M. E., Energetika-net

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osvježi

Anketa

Za koga ćete glasati na predsjedničkim izborima?

Srijeda, 26/06/2019

Tko je Online?

Trenutačno aktivnih gostiju: 1423 gostiju i nema članova online

 

AIPK Trgovine d.o.o.

 

Registar Branitelja

 

Udruga Zavjet

 

 

Grawe osiguranje

 

 

 

Veliko srce malom srcu

 

Facebook

 

 

Optika Kraljević