Get Adobe Flash player
Aktualni Normalni opet nenormalan

Aktualni Normalni opet nenormalan

Neposredni izbor predsjednika RH treba "negdje...

Zbog

Zbog "banalnosti lošeg" birači krivo biraju

Zbilja hrvatskog biračkog tijela u svijetlu filozofije Hannah...

George Soros -

George Soros - "veliki humanist i čovjekoljub"

»Zamišljao sam sebe kao neku vrstu...

Politička trgovina cvjeta

Politička trgovina cvjeta

Kupuje se i prodaje izravno i(li) uz...

Zagrebački dalmatinski Makedonac iz Nigdjezemske

Zagrebački dalmatinski Makedonac iz Nigdjezemske

Je li previše toga znao, ipak je bio dobar i s Bakarićevom...

  • Aktualni Normalni opet nenormalan

    Aktualni Normalni opet nenormalan

    četvrtak, 28. svibnja 2020. 11:54
  • Zbog

    Zbog "banalnosti lošeg" birači krivo biraju

    utorak, 26. svibnja 2020. 13:28
  • George Soros -

    George Soros - "veliki humanist i čovjekoljub"

    četvrtak, 28. svibnja 2020. 11:03
  • Politička trgovina cvjeta

    Politička trgovina cvjeta

    utorak, 26. svibnja 2020. 13:20
  • Zagrebački dalmatinski Makedonac iz Nigdjezemske

    Zagrebački dalmatinski Makedonac iz Nigdjezemske

    četvrtak, 28. svibnja 2020. 10:59

Predstavljeno specijalno izdanje edicije "Way to Croatia"

 
 
U Muzeju Grada Splita, u utorak 20. siječnja pred brojnim medijima i uzvanicima, Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije predstavila je specijalno izdanje edicije "Way to Croatia" pod nazivom "Otkrijte srednju Dalmaciju". Radi se o brošuri, vrlo aktivnog dizajna sa čak 120 turističkih programa, kao prva županija u Hrvatskoj koja je napravila takve programe kojima se potiče dolazak turista u predsezoni i posezoni. U brošuri su na ukupno 115 bogato ilustriranih u slici i riječi stranica predstavljeni programi koje nudi 20 agencija, zajedno s njihovim kontakt brojevima i elektroničkim adresama.
http://www.dalmatia.hr/images/vodic_kockica.jpg
Svakako, ovo će izdanje biti od koristi i brojnim hotelima, hostelima i privatnim iznajmljivačima koji na jednom mjestu mogu pronaći brojne informacije o tome kamo uputiti svoje goste kad im dođu. Projekt-turistička brošura podijeljena je u tri klastera, i to eno-gastro, aktivni i kulturni klaster. Besplatna brošura je tiskana u 1000 primjeraka za sada samo na engleskom jeziku, a uskoro će se tiskati i na francuskom i njemačkom jeziku. Direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella rekao je kako je razvoj tog projekta trajao godinu dana, a poveznice s brošurom već su isporučili partnerima u inozemstvu. Programi će zaživjeti već ovu predsezonu, a pun zamah imat će u posezoni, te će svakako kroz cijelu godinu koristiti  i brojnim hotelima, hostelima i privatnim iznajmljivačima koji na jednom mjestu mogu pronaći brojne informacije o tome kamo uputiti svoje goste kad im dođu bilo u predsezoni ili posezoni.
 

Ivica Luetić

Anketa

A. Plenković je u tajnosti dozvolio MOL-u da u Mađarskoj i Slovačkoj prerađuje hrvatsku naftu. Je li to izdaja nacionalnih interesa?

Ponedjeljak, 01/06/2020

Tko je Online?

Trenutačno aktivnih gostiju: 2092 gostiju i nema članova online

 

AIPK Trgovine d.o.o.

 

Registar Branitelja

 

Udruga Zavjet

 

 

Grawe osiguranje

 

 

 

Veliko srce malom srcu

 

Facebook

 

 

Optika Kraljević