Get Adobe Flash player
Protuhrvatska revizija povijesti

Protuhrvatska revizija povijesti

Optužba za reviziju povijesti reže glavu u...

Tko brani fašizam i tko napada antifašizam?

Tko brani fašizam i tko napada antifašizam?

Hrvatska je vojno pobijedila Srbiju, ali ne i srpski...

Plaćamo da nas blate i vrijeđaju

Plaćamo da nas blate i vrijeđaju

Hrvatske pravosudne institucije...

Hrvatskoj treba »Bijela knjiga«!

Hrvatskoj treba »Bijela knjiga«!

Kratak popis velikosrpskih akcija hrvatskih Srba zadnjih...

Lažno predstavljanje saborskoga zastupnika

Lažno predstavljanje saborskoga zastupnika

Bivši lopov u Samoboru ugostio njemačkog...

  • Protuhrvatska revizija povijesti

    Protuhrvatska revizija povijesti

    četvrtak, 17. siječnja 2019. 18:26
  • Tko brani fašizam i tko napada antifašizam?

    Tko brani fašizam i tko napada antifašizam?

    četvrtak, 17. siječnja 2019. 13:48
  • Plaćamo da nas blate i vrijeđaju

    Plaćamo da nas blate i vrijeđaju

    utorak, 15. siječnja 2019. 17:37
  • Hrvatskoj treba »Bijela knjiga«!

    Hrvatskoj treba »Bijela knjiga«!

    utorak, 15. siječnja 2019. 17:32
  • Lažno predstavljanje saborskoga zastupnika

    Lažno predstavljanje saborskoga zastupnika

    utorak, 15. siječnja 2019. 17:16

Okruženi smo s osobama koje žele promicati brojne grijehe

 
 
Ovom prilikom ću dati konkretnija objašnjena zbog čega se ne smije sudjelovati u grijesima kontracepcije, sterilizacije, umjetnih začeća i raznim drugim grijesima. Novu, poštenu farmaciju, medicinu i ostale profesije, treba graditi iz dva izvora. Jedno su oni koji još nisu griješili, kojima ćemo pomagati da niti ne počnu griješiti.Drugo su oni koji su griješili, ali su prestali, raskajali se i traže Božje oproštenje. Treba im pomagati da prestanu griješiti i da povjeruju da dragi Bog može oprostiti i najteže grijehe raskajanom grješniku, zaslugama Isusa Krista, kroz Svete Sakramente Krštenja i Ispovijedi.Ne smijese nikada sudjelovati ni u kojem grijehu, pa niti u slučaju nagovora ili prisile. U tome nam mogu pomoći Sveti Sakramenti, molitva i pokora.
https://www.vvh.org/wp-content/uploads/2018/07/Pharmacy_Header-1920x863.jpg
Okruženi smo s osobama koje žele promicati brojne grijehe. Ne smije se popuštati i prihvaćati zlo koje čine ili koje predlažu. Negativne posljedice brojnih grijeha se događaju ne samo na nivou duše, nego se upropaštava psihičko i fizičko zdravlje. Od nekih posljedica grešnog ponašanja se i umire, a stradavaju i brakovi, ugrožava se čak i sadašnja i buduća biološka opstojnost naroda. Dođe mi da zaplačem kada vidim koliko se ponižavaju i upropaštavaju mladići, djevojke, a i odrasli koji sudjeluju u grijesima, bez obzira da li su na učeničkim ili studentskim praksama, na specijalizaciji ili su već završili obrazovanje. Dok čovjek susreće takvu osobu negdje dalje, vjerojatno si zamišlja da si poštuje svoje dostojanstvo, a onda se zaprepasti kada vidi da izvodi i drugima pomaže izvođenje grijeha za šaku srebrenjaka ili da se nekome dodvori.
 
Koliki u trenu zaborave na Krsna obećanja. Pogrešno si zamišljaju da neće biti krivi ako se izvode grijehe u nekom periodu dana ili ako se nalaze na nekom mjestu. Međutim, čovjek je odgovoran za svoje postupke bez obzira na vrijeme, mjesto, šefove ili okolinu koja ga okružuje. I farmaceuti i svi ostali ljudi treba sačuvati svoju savjest čistom, a i svoje dostojanstvo. Ne smiju ispunjavati nemoralne zahtjeve. Ovom prilikom ne ću opisivati na koje sve načine farmaceutsko, medicinsko osoblje i drugi koji sudjeluju u grijesima, pokušavaju anestezirati svoju savjest. Ipak, svima takvima je nešto zajedničko. Nakon što su počeli sudjelovati u grijesima, iznakazi im se i vanjski izgled, pa i lice. Postaraju se, postaju emotivno sve hladniji, rastrešeniji, i agresivniji.
 
Ako se moralni integritet čovjeka naruši na jednom području, lakše se propada i na drugom. Narodna poslovica kaže da tko laže, taj i krade. A tko krade, možda i ubija. A tko sudjeluje u ubojstvima, obesplođivanju, umjetnim začećima, predbračnom i izvanbračnom seksualnom životu, sklon je pogrešnom ponašanju i na drugim područjima. Sedativi i drugi „lijekovi“ za živce ne mogu riješiti ovaj problem. Tek iskrenim pokajanjem, oproštenjem grijeha preko Svetih Sakramenata, prihvaćanjem Božjeg nauma, mogu se vratiti u normalu. Ne smijemo se bojati ljudi koji nas nagovaraju na grijeh ili nam čak i prijete. Izuzetno su rijetki slučajevi da bi kod nas netko nekome prijetio smrću ako odbije sudjelovati u grijehu. Uglavnom se radi o puno blažim oblicima zastrašivanja, bilo na radnom mjestu, bilo u privatnom životu. Ipak, podsjetimo se Riječi Kristovih, koje je zapisao Sv. Matej u 10. poglavlju Evanđelja:
 
»Ne bojte se onih koji ubijaju tijelo, ali duše ne mogu ubiti. Bojte se više onoga koji može i dušu i tijelo pogubiti u paklu.« Mt 10,28. Naš život na zemlji je vrlo kratak. A što će biti s našim dušama poslije smrti? Da li će otići u vječne muke u pakao ili u vječnu radost neba? Ne postoji bolje rješenje za bilo koji problem od onoga što je dao Stvoritelj svijeta - dragi Bog. Božja rješenja i Božji stavovi su objavljeni u Deset zapovijedi Božjih, koje Katolička Crkva tumači u svakoj novoj konretnoj situaciji.
 
Što bi se govorilo kada bi se pojavio netko tko bi govorio da mu pijev slavuja ide na živce, pa počeo uništavati malene slavuje koji se u gnijezdima još nisu izlegli? Jako bi ga se kaznilo, jer su kod nas zakonom zaštićeni životi stotina životinja još dok se ne izlegu ili ne okote! Ne može nas nitko uvjeriti da je nerođeno dijete, bez obzira kakvo bilo, manje vrijedno od životinje koja se još nije izlegla ili okotila!
 
Kod začeća je tijelo djeteta veličine 0,1 do 0,15 mm, a težina mu je otprilike 0,004 mg. Upravo na tu djecu se odnose Isusove riječi: “Zaista, kažem vam, meni ste učinili koliko ste učinili jednome od ove moje najmanje braće” (Mt 25,40). Ne smije se niti njih ubijati! Svjetski poznati fizičar prof. dr. Davor Pavuna, izračunao je da se tijelo tek začetog djeteta sastoji od otprilike 1014 atoma. To se piše tako, da se jedinici doda 14 nula. Tijelo odraslog čovjeka visine 175 centimetara, sadrži otprilike 1028 atoma.
 
(Nastavak slijedi)
 

Dr. med. Antun Lisec

Naselje koje je preživjelo nacizam

 
 
Weißenhof zgrade (njem. Weißenhofsiedlung) stambeni su objekti izgrađen za izložbu u Stuttgartu 1927. godine. Bio je to međunarodni izložbeni prostor kasnije poznat kao Međunarodni stil moderne arhitektureDvije njegove zgrade, koje je dizajnirao Le Corbusier, kao i nekoliko njegovih ostalih djela, bili su upisani u popis UNESCO-ve svjetske baštine. 
https://www.phaidon.com/resource/weissenhof.jpg
Nekretnine su izgrađene za izložbu Deutscher Werkbund iz 1927. godine obuhvaćale su dvadeset i jednu zgradu sa šezdeset stanova, koje je dizajniralo sedamnaest europskih arhitekata, od kojih su većina bili Nijemci. Njemački arhitekt Mies van der Rohe je odabrao arhitekte, proračunao je i koordinirao prijave, pripremio gradilište i nadgledao gradnju. Le Corbusier je dobio dva projekta, okrenuta prema gradu, i daleko najveći proračun. Dvadeset i jedna zgrada se malo razlikuju u obliku, a sastoje se od terasastih i samostojećih kuća i stambenih zgrada, a prikazuju snažnu dosljednost dizajna. Ono što im je zajedničko jest njihova pojednostavljena fasada, ravni krovovi koji se koriste kao terase, prozori, interijeri otvorenog plana i visoka razina montaže koja je omogućila njihovu izgradnju za samo pet mjeseci. Sve osim dviju zgrada bile su bijele. Bruno Taut je izgradio zgradu u raznim bojama.
 
Oglašavani kao prototip budućih radničkih stanova, u stvari svaka od tih kuća prilagođena je i opremljena proračunom koji je daleko veći od dosega normalnog radnika i malo je izravne važnosti za tehničke izazove standardizirane gradnje masovnih masa. Izložba je otvorena javnosti 23. srpnja 1927. Godine i privukla je brojnu publiku.
 
Od prvobitnih dvadeset i jedne zgrade, jedanaest je preživjelo još do 2006. Od američkoga i engleskoga bombardiranja tijekom Drugog svjetskog rata srušene su zgrade od Gropiusa, Hilberseimera, Brune Tauta, Poelziga, Maxa Taut (kuća broj 24) i Döckera. Srušena je i kuća Maxa Tautovih (br. 23) 1950-ih godina XX. stoljeća, kao i Radingova kuća. Zanimljivo je da je ovo stuttgartsko naselje preživjelo nacističko razdoblje u Njemačkoj od 1933. do 1945. godine, iako nije bilo omiljeno.
 
Weißenhof zgrade u Zagrebu
 
Novakova ulica u Zagrebu predstavlja kompleks najamnih vila u centru Zagreba koje od 1930-ih godina projektira prva generacija hrvatskih modernih arhitekata u tzv. internacionalnom stilu prema uzorima velikih arhitekata kao što su Adolf LoosWalter Gropius ili Le Corbusier. Za te se zgrade može reći da su građene po uzoru na stuttgartski Heisenhof.
 
Godine 1927. u Stuttgartu je u sklopu izložbe njemačkog Werkbunda izgrađeno radničko naselje Weissenhof. Naselje se sastojalo od dvadeset i jedne zgrade koje je dizajniralo šesnaest europskih arhitekata, među njima Mies van der Rohe, ujedno i vođa projekta, te Le Corbusier. Sve građevine dijele iste stilske karakteristike – pojednostavljene fasade, ravne krovove koji se koriste kao terase, prozorske pojaseve te otvorene, jednostavne interijere. Jedna od značajnijih karakteristika naselja je i da su sve kuće, osim dviju, bijele boje kako bi se još jače naglasila jednostavnost oblika. Iako se u novijim radovima odbacuje teza da je Novakova ulica nastala po uzoru na Werkbund naselja, ipak su sličnosti očite.
 
U Novakovoj ulici nalazi se dvadeset vila nastalih između 1931. i 1941. Projekte za vile izradilo je petnaest hrvatskih arhitekata: R. Anžel, A. Grgić, A. Kabiljo, S. Löwy, M. Lorber, Z. Pavešić, I. Senk, Z. Vrkljan i M. Strenar sa po jednim projektom; dvije kuće je izgradio V. Kovač; tri su rezultat suradnje S. Gomboša i M. Kauzlarića, a čak šest ih je djelo B. Petrovića. Uz te projekte važno je spomenuti dva zajednička neizvedena projekta arhitekata D. Iblera i D. Galića.
 
Za razliku od Weissenhofa, Novakova ulica nije bila eksperimentalno radničko naselje, nego skupina vila građena za nešto bogatiji sloj društva. Nije postojao jedan vođa projekta koji je birao arhitekte i planove kao u Stuttgartu, nego su vlasnici parcela birali arhitekte i sudjelovali u projektima. Također je svaki projekt morao biti odobren od Odbora za pročelja. Od dvadeset vila, samo dvije su obiteljske kuće, dok su sve ostale najamnog tipa s četiri do sedam stanova. Većina je građena skeletnom konstrukcijom, a ostale imaju sustav zidova i nosivu stubišnu jezgru. Unatoč različitim arhitektima i kod kuća u Novakovoj ulici možemo naći zajedničke karakteristike koje slijede strane uzore. Kuće se u eksterijeru ističu jednostavim stereometrijskim oblicima sa istaknutim funkcionalnim balkonima i terasama, dok jednostavnim pročeljima dominiraju vodoravni prozorski pojasevi, a završavaju ravnim krovom. U interijeru se primjećuje tendencija totalnom prostoru što se očituje u povezivanju radne i spavaće sobe sa zonom dnevnoga boravka.
 
U kontekstu suvremenih europskih i svjetskih trendova, posebno je značajan nerealizirani projekt dvojice arhitekata Iblera i Galića. Projekt terasastog stanovanja nastao je 1933. godine. Niz obiteljskih kuća trebao se pružati prirodnom padinom Novakove ulice od Šalate do Ribnjaka na način da su kuće stepenasto postavljene tako da ravni krov jedne djelomično služi kao terasa druge. Svaka jedinica ima zaseban ulaz i stanari imaju potpunu privatnost u odnosu na druge jedinice. Ovaj projekt je važan, jer je rani primjer terasastog stanovanja u Hrvatskoj. Iako je Ibler već pokušavao raditi u tom stilu u projektu za Vijećnicu na Sušaku, nije uspio uspostaviti takvu ravnotežu u odnosu arhitekture i prirodne padine. Smatra se da ideja o terasasto postavljenim kubusima potječe od A. Loosa koji tu koncepciju primjenjuje već 1920. godine u Beču, a u Hrvatsku dolazi posredstvom njegova učenika Z. Neumanna. Tri godine nakon ovog projekta Ibler je ponovno ponudio jedan terasasti projekt za jednu drugu parcelu u Novakovoj ulici, no ni taj nije prihvačen. Skupina vila u Novakovoj ulici se kao kompleks ističe integriranošću u prostor. Prateći zavojitost ulice i prirodni nagib terena, vile su ukomponirane u okoliš iskorištavajući potencijale svog položaja. Arhitektonskim, urbanističkim i hortikulturalnim uređenjem stvaraju „model dovršenog ambijenta unutar Zagreba“.
 

Darko Kovačić

Farmaceuti i medicinsko osoblje ne žele činiti zlo sebi i drugima

 
 
U posljednje vrijeme u javnosti se sve češće čuje da farmaceuti i medicinsko osoblje odbijaju sudjelovati u grijesima. Netko od toga pokušava stvarati čuđenje, a zapravo se radio o nečem sasvim normalnom. Osnovno pravilo odgoja i ljudskog ponašanja je da se u onome što je zlo ne smije sudjelovati. I ranije je bilo slučajeva da je netko od nekoga tražio pomoć za izvođenje grijeha, ali su se stidjeli javno govoriti da hoće griješiti. Međutim, sada je novost da su neki, koji su se opredijelili za grijeh, primijetili da su se pojavili mediji, udruge i političari koji podržavaju razne grijehe, pa od njih traže podršku za svoju nečistu savjest.
https://i.pinimg.com/564x/3e/f0/ce/3ef0ce238da67bfd0904a57e97c43a20.jpg
Postoje pojedinci i strukture koje zlo žele proglašavati dobrim, a dobro zlim, koje promiču zlo i što ne valja, a zavaravaju se da su toliko snažni da im nitko ništa ne može. Čak mi se čini da su u posljednje vrijeme sve glasniji oni koji ne poštuju Deset Božjih zapovijedi, nego provode misionarenje novog poganstva, gdje promiču upravo ono što Bog zabranjuje.Oni ne grade javno hramove svoje pseudoreligije, nego žele da škole, fakulteti, zgrade u kojima su pokvarene udruge, javna glasila, palamenti, vlade, centri za socijalnu skrb, apoteke, ordinacije, klinike, poliklinike, bolnice i sl., postanu hramovima novog poganstva preko kojih bi se promicalo i izvodilo upravo ono što Bog zabranjuje. Oni na razne načine žele sputavati Katoličku Crkvu da kroz vjeronauk i na druge načine ne bi imala priliku objašnjavati što je grijeh. Sjetimo se kako je to sputavanje još u ne tako davnim vremenima obuhvaćalo i fizičku likvidaciju svećenika, biskupa i laika, zatvaranje izgrađenih i sprečavanje gradnje novih crkava. A sada nastavljaju djelovati na druge načine.
 
Žele progoniti one koji se opredjeljuju za Boga. Imaju veliki utjecaj na politiku i državne paragrafe, na obrazovanje u širokom smislu, pa i za profesije koje rade s narodom. Htjeli bi farmaceutima, trgovcima, djelatnicima u obrazovnom sistemu, radnicima u nekim tvornicama, transportu, u medicinskim i raznim drugim ustanovama što više anestezirati savjest i pretvoriti ih u robote koji ispunjavaju nečije nemoralne zahtjeve. S obzirom da se ovdje ne radio o strojevima, nego o ljudima, to mi više ličin na prostituciju nego na robotizaciju. Naime, žele postići da osoba zaboravi na svoje dostojanstvo i da izvodi oni što netko od nje traži ili što je netko pripravan platiti.
Očito je da zlo ne smije činiti nitko. Hipokrat nije bio kršćanin, živio je otprilike između 460. do 380. godine prije Kristovog rođenja, a ipak je zabranjivao ubijanje djece koja se još nisu rodila. Ipak, ovom prilikom ću spomenuti još i dodatne argumente protiv sudjelovanja u grijesima, koje priznaju katolici.
 
Kod Krštenja odrasla osoba daje Krsni zavjet, a ako se krsti dijete, u njegovo ime daju ga roditelji i kumovi. Pri tome se svečano izjavljuje odricanje od gijeha, zavodljivosti zla i sotine, te vjerovanje u Boga Oca, Sina i Duha Svetoga, u Katoličku Crkvu i u ono što ona naučava. Nakon smrti dolazi Božji sud s odlukom što će biti s tom osobom za svu vječnost. Bez obzira kako se prema Božjem naumu o čovjeku, prema Božjim zapovijedima, pa i prema daru plodnosti i životu djece koja se još nisu rodila odnose državni paragrafi, Bog na svakog čovjeka djeluje tako da može shvatiti, da se u grijehu ne smije sudjelovati.
 
Svaki čovjek, pa i onaj najpokvareniji, zapamtio je da je nekada bio čiste savjesti, a onima krštenima je izbrisan čak i istočni grijeh. To sjećanje na svoju nekadašnju svetost potiče čovjeka na pokajanje i na povratak u svetost, u Božji zagrljaj. Katolička Crkva vrlo precizno objašnjava što su sve grijesi, a o moralnim aspektima ponašanja puno je rekla kroz nabrajanje Devet tuđih grijeha:
1. Savjetovati na grijeh.
2. Zapovijedati grijeh.
3. Privoliti na tuđi grijeh.
4. Nagovarati na grijeh.
5. Hvaliti tuđi grijeh.
6. Šutjeti na grijeh.
7. Ne pokarati grijeh.
8. Pomagati grijeh.
9. Braniti tuđi grijeh.
Svatko tko je pošten shvaća narodnu poslovicu da je lopov ne smo onaj tko krade, nego tko mu i drži ljestve. Farmaceuti, medicinsko osoblje i ostali koji odbijaju sudjelovati u grijesima ne žele pogaziti svoje dostojantvo i trud kojega su s najboljim namjerama uložili u školovanje. Oni ne pristaju činiti zlo sebi i drugima. Vrlo su dragocjeni. Treba ih zaštititi od loših utjecaja, od ponižavanja i progona.
 
(Nastavak slijedi)
 

Dr. med. Antun Lisec

Anketa

Tko je Andreju Plenkoviću draži?

Nedjelja, 20/01/2019

Tko je Online?

Trenutačno aktivnih gostiju: 1213 gostiju i nema članova online

 

AIPK Trgovine d.o.o.

 

Registar Branitelja

 

Udruga Zavjet

 

 

Grawe osiguranje

 

 

 

Veliko srce malom srcu

 

Facebook

 

 

Optika Kraljević