Get Adobe Flash player
Jugo Hina o smrti Györgyja Konráda

Jugo Hina o smrti Györgyja Konráda

Konrád: Naoružani Hrvati protjerali iz Krajine i Slavonije...

Duhačeku odličje Ante Tomića!

Duhačeku odličje Ante Tomića!

Provokativnoga skitnicu hrvatska policija neka otprati u njegov...

Čemu služe statut i kodeks časti HND-a?

Čemu služe statut i kodeks časti HND-a?

Debilni uradak protiv zdrave pameti     Opskurni lik...

Reforma Blaženke Divjak – nova 'šuvarica'

Reforma Blaženke Divjak – nova 'šuvarica'

Postaje sve jasniji ovaj kaos kojega neki nazivaju obrazovnom...

Radinovo talijanstvo i IDS-ovo autonomaštvo

Radinovo talijanstvo i IDS-ovo autonomaštvo

Primjeri kršenja prava od strane nacionalnih...

  • Jugo Hina o smrti Györgyja Konráda

    Jugo Hina o smrti Györgyja Konráda

    utorak, 17. rujna 2019. 18:38
  • Duhačeku odličje Ante Tomića!

    Duhačeku odličje Ante Tomića!

    četvrtak, 19. rujna 2019. 16:14
  • Čemu služe statut i kodeks časti HND-a?

    Čemu služe statut i kodeks časti HND-a?

    četvrtak, 19. rujna 2019. 16:32
  • Reforma Blaženke Divjak – nova 'šuvarica'

    Reforma Blaženke Divjak – nova 'šuvarica'

    srijeda, 18. rujna 2019. 19:01
  • Radinovo talijanstvo i IDS-ovo autonomaštvo

    Radinovo talijanstvo i IDS-ovo autonomaštvo

    srijeda, 18. rujna 2019. 18:54

Najgrublja muslimansko-bošnjačka otimačina domovine Hrvatima i Srbima

 
 
Diljem federacijskih prostora, koji jedino još uvijek imaju neke male ostatke nekadašnje Bosne i Hercegovine, napose na onim dijelovima koje je uspjela obraniti i očuvati vojna snaga hrvatskog naroda, Hrvatsko Vijeće Obrane, prvo aprilski šaljivo bošnjačka strana obilježava Dan grada Sarajeva. Kao što se u predizbornim kampanjama diljem slobodnog svijeta čuje laž političara, tako i na svim bošnjačkim obilježavanjima bilo kojeg datuma iz perioda građansko vjerskog beha sukoba za teritorij, ali i iz daljnje beha prošlosti koju Bošnjaci iz dana u dan krivotvore, čuje nepodnošljiva laž o tom vremenu, i o onima koji su to vrijeme stvarali i ostavili svojim nasljednicima za uspomenu i slavljenje.
https://www.westfalen-blatt.de/var/storage/images/wb/startseite/ueberregional/fotostrecken/sarajevo-heute/node_4747905/82490153-1-ger-DE/_1_image_1024_width.jpg
A kako je tih muslimansko-bošnjačkih dana iz tog vremena toliko puno da ne mogu stati u jednu kalendarsku godinu, među kojima su i datumi obilježavanja i smrti ratnih zločinaca, Bosna i Hercegovina uistinu živi na, i od, laži. Laž je postala vezivno tkivo bošnjačkih vjerski i političkih radikalista, i hrana zavedenog i gladnog bošnjačkog naroda. Pisani i elektronički mediji  pod čvrsto radikalnoj ruci bošnjačkih vlastodržaca natječu se u pisanju laži o građansko vjerskom sukobu, koji je muslimanska strana isplanirala u Islamskoj deklaraciji, i započela brutalnim ubojstvom srpskog svata, te proširila udarcem noža u leđa hrvatskom narodu.
 
O toj istini, koja je temelj svega kasnijeg zbivanja na beha područjima, i među beha narodima, ne da bošnjačka strana piše i priznaje, već je iz temelja ruši i svim materijalima pokušava zatrpati u zaborav. Svaki dan, u danu i na nekoliko različitih mjesta, bošnjačka strana nešto obilježava iz vremena građansko vjerskog beha sukoba. No najviše memoira pobjede nad neprijateljima, a ti neprijatelji Bošnjaka i BiH su beha Hrvati i beha Srbi, Turci, mdžahedini, vehabije, Arapi i islamisti svih kalibara, bošnjački su heroji, oni dobivaju svoje entitete, uređuju beha društvo kako će se oblačiti, kada će moliti, sa kim će komunicirati i u takvom ozračju se spremaju za novi ili početak novog rata.
 
Nazivati Hrvate i Srbe neprijateljima Bosne i Hercegovine, znači i bošnjačko nepriznavanje hrvatsko srpske suverenosti i konstitutivnosti ta dva naroda u njihovim nacionalnim i vjerskim identitetima. To je najgrublja muslimansko-bošnjačka otimačina domovine Bosne i Hercegovine Hrvatima i Srbima. Obilježavati pobjede nad narodima sa kojima dijele zajednicu, nije samo bošnjačko priznanje da se u Bosni i Hercegovini  vodio građansko vjerski rat za teritorij, već i znak daljnje bošnjačke agresije na nebošnjake. I stoga su te bošnjačke obljetnice ispunjene enormnom količinom laži, izmišljotina i pljuvanja po hrvatskom i srpskom narodu.
 
Dovoljno je prisjetiti se samo bošnjačkog obilježavanja Dana grada Sarajeva, 6. travnja 2019. i govora Bošnjaka na toj ceremoniji. Uz to što se u samom zelenom skupu vidjelo etnički i vjerski čisto muslimansko Sarajevo, koje je po toj slici kopija Teherana, ili bilo kojeg drugog grada u muslimanskim zemljama, čula se i ona stalno ponavljana bošnjačka laž. Naime, gradonačelnik Bošnjak, jer drugi narodnosti i nema u Sarajevu, izjavljuje u tako etnički čistom bošnjačkom i vjerski muslimanskom gradu: „Sarajevo je bilo i ostaje multietnički grad". Pored toga što svaka laž izaziva zebnju, ova bošnjačka tu zebnju omekšava smijehom, jer poznavatelj slike sadašnjosti beha gradova koje je  „branila i obranila" muslimanska ABiH kojoj je bio vrhovni zapovjednik ratni zločinac Alija Izetbegović, zna da je Sarajevo danas najislamskiji grad u Europi, i da su iz nj Srbi morali i svoje mrtve iznijeti, a Hrvati ga sa najvećim poniženjem napustiti.
 
I kad njegov prvi čovjek kaže: „Sarajevo nastavlja da bude grad različitosti, ali i grad u kojem se svi međusobno uvažavaju i poštuju. Ključna rečenica je da mi u Sarajevu ne živimo jedni pored drugih, nego jedni sa drugima" tada je to vrhunac licemjera i laži okupatora. Budući da je i najmanja laž govor mržnje prema drugom, ova bošnjačka o Sarajevu je i više od toga, mržnja nad mržnjom. Ona ima sve ratne karakteristike, s porukom prognanim nemuslimanima, ne vraćajte se, mi, Bošnjaci  ne možemo i ne ćemo živjeti sa vama čak ni u susjedstvu. Svaki naš život sa vama nevjernicima izdaja je naše borbe za čistu muslimansku BiH, po usuzima Islamske deklaracije, koju nam naš babo ostavio u amanet, kao što je i BiH ostavio u amanet Turcima. Sarajevski gradonačelnik Skaka ipak je kazao jednu veliku istinu „...u Sarajevu ne živimo jedni pokraj drugih..." jer u tom gradu je i nemoguće živjeti jedni pokraj drugih budući da pokraj Bošnjaka koji su ga okupirali na svim poljima i nema nikakvih drugih.
 
Ako je u Sarajevu nemoguć život beha razlika jedni pokraj drugi, a očito je nemoguć, iz grada su se morali izmijestiti čak i mrtvi nemuslimani, na kojim zasadama izgraditi taj suživot na razini cijele BiH. U slojevitim nacionalnim i vjerskim zajednicama kakva je i BiH suživot, kao jamca njene opstojnosti, mora graditi brojniji narod, u beha slučaju, Bošnjaci. A kako je BiH u svemu specifična, zagonetna, i izdata upravo od Bošnjaka njenom najkrvavijem okupatoru, i u ovom pravilu izgradnje složenih zajednica zemlja je iznevjerena, izdata upravo od onih koji su dužni da je grade i čuvaju od Muslimana. Ako brojnijem narodu nije do gradnje suživota u BiH, a očito da nije, zašto onda Svjetska zajednica sudjeluje u držanju nemuslimana, u prvom redu Hrvata kao deteritorijaliziranog naroda u bošnjačkom sužanjstvu u europskom Guantanamo. U vremenu polaganog zatvaranja tog zloglasnog zatvora vrijeme je, zadaća je Svjetske zajednice da zatvori i taj bošnjački zatvor za Hrvate u Bosni i Hercegovini, i pusti ih na zaslužnu slobodu u njihovu zajedničku kuću, koja se zove Hrvatska Republika Herceg Bosna.
 

Vinko Đotlo

Nacifašistička politika muslimansko-bošnjačkog dvojca u beha Predsjedništvu

 
 
Bošnjačkim aktualnim, kao ni bivšim, političarima nije dovoljno muslimanske podjele Bosne i Hercegovine, te četvrt stoljeća  poslije rata, kojeg vode drugim sredstvima i oružjima, beha zajednicu dijele po najosjetljivijim podjelama, po djeci. A budući da su djeca, i mladi, budućnost svih naroda, a time i svijeta u cjelini, znači bošnjačko čelništvo čini sve da beha zajednicu trajno podijeli, ne za sadašnjost već za budućnost. Je li stoga uistinu muslimanski svijet društvo isključivosti, društvo netolerancije, nespremno za dijalog i suživot sa drugima i drugačijima, napose sa drugim vjerama i religijama. Na to pitanje odgovor treba dati sam taj svijet, njihove vjerske i političke vođe i lideri. Gdje je nestala ta izvikana beha snošljivost suživota u razlikama, ili je to bila samo muslimanska parola moguće, bezalternativne održivosti Bosne i Hercegovine u njenoj multinacionalnosti i multireligioznosti, poput one srpske o bratstvu i jedinstvu.
https://www.bug.ba/wp-content/uploads/2017/01/0-02-05-0381dc7d21cbcd998fdd629bf83da3daae21b7c5ed73f6dab985e20b655b553d_full.jpg
Zapravo velikomuslimanska parola multi kulti je kopija velikosrpske bratstva i jedinstva. Pokazuje se i potvrđuje da su to dvije najopasnije ideologije, jedna bila i propala velikosrpska, druga u bolnim mukama kao i velikosrpska, u procesu propadanja i nestajanja velikomuslimanska. O njihovim brutalnostima, neodrživostima i opasnostima za narode koji im ne pripadaju, koje su okupirale i u sužanjstvu držale, i drže, najrječitije govore one same riječima krvavog propadanja u kojem su za sobom odvukle, i povlače, stotinjak tisuća žrtava nesrba i nemuslimana, te milijune prognani i izbjegli. Režimske ideologije, velikosrpskog bratstva i jedinstva, te velikomuslimanskog multinacionalizma i multikonfesionalizma, europski prostor na kojima su se razvile i kojima su, jedna velikosrpska zauvijek prošla a druga velikomuslimanska zauvijek nestaje, učinile su crnom točkom na karti svijeta, a potlačene narode, nesrbe i nemuslimane, stoljeća vratili u prošlost.
 
Dok je velikomuslimanska ideologija podijelila beha zajednicu na tajnim pregovorima s velikosrbima u Beogradu, unitarističko-bošnjačka danas govori o njenoj održivosti u cjelovitosti, a paralelno sa tom parolom multi kulti koju šire i kojom obmanjuju interesni zapad i kršćanski svijet, betoniraju svaki zid dioba koje je izgradio građansko vjerski beha sukob. Na onaj tajno dogovoreni diobeni velikosrpski i velikomuslimanski agresorski na jednoj i hrvatski oslobodilački na drugoj strani. Porobljenost i obespravljenost hrvatskog naroda u oba entiteta, napose u većem u kojem su, izgleda samo na papiru bošnjački  federalni partner ogleda se, najbolnije, u bošnjačkom odnosu prema djeci poginulih u ratu. Ta strašna dioba djece žrtava rata, gdje bošnjačka imaju sve privilegije i beneficije naspram hrvatske kojima se prišivaju svakojake etikete, s vremenom će postati, a to je Bošnjacima i cilj, bosanski zid trajan kao ni jedan do sad izgrađen u povijesti građansko vjerskih ratova.
 
Bit će to zid između dva beha entiteta, hrvatskog i bošnjačkog, daleko deblji od ovog srpsko federalno daytonskog, kojeg gotovo četvrt stoljeća u kontinuitetu podebljavaju, i u visine dižu velikosrpski secesionizam i velikomuslimanski unitarizam. Borci za ta dva nacifašizma koja su obilježila kraj krvavog Dvadesetog stoljeća prenose njihove ideologije i na djecu. Njihova djeca danas su privilegirana u svim segmentima društva, jednako i manjem i većem entitetu, i postaju zaštićena klasa kojoj je osigurana budućnost bez rada, u najvećoj mjeri haračima i dankom u krvi hrvatskih poreznih obveznika, danas već odrasle djece hrvatskih branitelja.
 
Prvi od dva, ili možda i drugi, bošnjački član, na papiru tronacionalnog u praksi dvonacionalnog, beha Predsjedništva Šefik Džaferović za djecu muslimanskih šehida, boraca za islamsku BiH kaže: „Nedopustivo je da 24 godine poslije rata postoje šehidska djeca koja nemaju posao. To treba biti obaveza svih nas, da riješimo to pitanje, a možemo riješiti ukoliko se potrudimo i do kraja iscrpimo sve resurse i mogućnosti - rekao je Džaferović, u Živinicama gdje je održana Akademija u povodu Dana šehida FBiH". Iako djeca hrvatskih branitelja, kao i preživjeli branitelji i ne znaju što znači šehid, čija je to riječ i zašto se koristi na beha prostoru kojem ne pripada, ipak je se boje, jer ona ih asocira na vrijeme progona kada su mudžahedini i Muslimani uzvikivali „Alahu uekber“. Bošnjačko uvođenje, koje je sve više i prisila, turski i arapskih riječi također je debela dioba naroda u beha zajednici
 
Bošnjačka politika privilegiranja djece šehida, boraca za unitarnu islamsku Bosnu i Hercegovinu,  šerijatske vladavine, udar je na djecu hrvatskih branitelja koji su se borili za demokratsku i europsku  Bosnu i Hercegovinu, onakvu kakva je bila prije turske okupacije u vremenu hrvatskih kraljeva, zajednicu ravnopravnih i suverenih naroda, Hrvata, Muslimana i Srba. Isilovska je to agresija na hrvatsku djecu čiji su se roditelji  borili pod, za sve beha narode razumljivim  imenom, za razliku šehida, riječi koju pola beha stanovništva ne razumije, a samo mu je jasan cilj, islamska, unitarna, arapizirano turcizirana i šerijatizirana Bosna i Hercegovina. Za djecu tih šehida, među kojima su i ona mudžahedinska, Džaferović će osigurati radna mjesta i na način otpuštanja djece hrvatskih branitelja.
 
Nacifašistička politika muslimansko-bošnjačkog dvojca u beha Predsjedništvu, koja vodi k trajnoj podijeli beha zajednice na nacionalne entitete, koji bi bili povezani konfederalnim uređenjem u granicama labave beha konfederacije. Politika koja tako diskriminatorski, tako fašistički dijeli djecu, razbijač je svih beha poveznica iza kojih ostaju neprolazne provalije. Muslimani, koji su započeli razbijanje Bosne i Hercegovine  i njeno komadanje isključivo po vjerskim granicama taj posao su predali u ruke Bošnjacima, a ovi prenose kao amanet djeci šehida,i mudžahedina, onima koje obučavaju kao askere po bespućima besputne, sve više opravdano, zapravo jedino rješivo, podijeljene Bosne i Hercegovine.
 

Vinko Đotlo

Obilježena 26. godišnjica ubojstva osmero hrvatske djece u središnjoj Bosni

 
 
Šetnjom, molitvom, paljenjem svijeća i antiratnom kazališnom predstavom u nedjelju je obilježeno 26 godina od pogibije osmero djece i ranjavanja još šestero u hrvatskoj enklavi u Vitezu u središnjoj Bosni ubijenih projektilom za što još nitko nije odgovarao.
https://direktno.hr/upload/publish/125333/thumb/naslovna_5b1fc00b18f13_970xr.jpg
Pod geslom "Šetnja za prekinutu mladost“, članovi obitelji žrtava, mladi te drugi Vitežani okupili su se na Gradskom trgu i pješice stigli do spomen obilježja "Osmica“ za žrtve eksplozije  minobacačkog projektila ispaljenog s položaja bošnjačke Armije BiH. Kod spomen obilježja zapalili su svijeće, pomolili se i prisjetili zločina u kojemu je život 10. lipnja 1993. godine izgubilo osmero djece dok su se igrala, a još šest je ranjeno, izvijestio je organizacijski odbor.
 
U objavi odbor navodi da je cilj okupljanja očuvati trajno sjećanje na nevine žrtve i svu drugu djecu stradalu u Domovinskom ratu te poslati poruku da za ovaj zločin, kao i za brojne druge nad Hrvatima Bosne i Hercegovine gotovo nitko nije odgovarao.
 
Uoči šetnje u kazališnoj dvorani u Vitezu prikazana je predstava kazališta iz Kaštela u Hrvatskoj pod nazivom "Brod“. Ta antiratna predstava je posvećena svoj ubijenoj djeci u Domovinskome ratu, ali i svoj djeci svijeta koja su žrtve ratova, a umiru ne dovršivši svoje igre. "Pokazali smo da naše sjećanje ne blijedi, naše uspomene su iz dana u dan jače, a želje za procesuiranjem odgovornih neće nestati dok postoji i posljednji zločin koji nekažnjen. Djeca nisu kriva ni zašto, zaslužuju poseban pijetet i istinu o stradanju", poručili su organizatori šetnje u Vitezu.
 
U eksploziji minobacačkog projektila 10. lipnja 1993. godine koji je pao samo nekoliko metara od klupe na kojoj je bilo 14-ero djece u igri, na licu mjesta poginulo je petero. Troje je podleglo ranama u improviziranoj bolnici u Novoj Biloj. Ostalih šestero djece je ranjeno. Najmlađa žrtva Augustina Grebenar imala je devet godina, a najstarija Sanja Garić navršila je 18 godina.
 

M. N., https://direktno.hr/eu-i-svijet/dijaspora/obiljezena-26-godisnjica-ubojstva-osmero-hrvatske-djece-sredisnjoj-bosni-158111/

Anketa

Je li prijevara globalni prosvjed za zaštitu klime?

Subota, 21/09/2019

Tko je Online?

Trenutačno aktivnih gostiju: 804 gostiju i nema članova online

 

AIPK Trgovine d.o.o.

 

Registar Branitelja

 

Udruga Zavjet

 

 

Grawe osiguranje

 

 

 

Veliko srce malom srcu

 

Facebook

 

 

Optika Kraljević