Get Adobe Flash player
Zapisi iz doba Corone - Svjetski koronski rat

Zapisi iz doba Corone - Svjetski koronski rat

Nije Putin slučajno vratio Boga u ustav. Ne, ne. Bila je to priprema za...

Tko treba vladati Hrvatskom?

Tko treba vladati Hrvatskom?

Ova vremena zaslužuju katolički odgovor     Kroz...

Boji se savjeta za gospodarstvo

Boji se savjeta za gospodarstvo

Plenkovićeva demagogija o reprezentativnoj...

Nikakve koristi od gradonačelnikova

Nikakve koristi od gradonačelnikova "delanja"

Mnogi su se rodili u Petrovoj bolnici iz koje sad bježe rodilje i porađaju...

Je li sada jasno tko je Plenković?

Je li sada jasno tko je Plenković?

Nije on kriv za potres i zarazu, ali je kriv za mnoge druge...

  • Zapisi iz doba Corone - Svjetski koronski rat

    Zapisi iz doba Corone - Svjetski koronski rat

    četvrtak, 02. travnja 2020. 15:00
  • Tko treba vladati Hrvatskom?

    Tko treba vladati Hrvatskom?

    ponedjeljak, 30. ožujka 2020. 21:29
  • Boji se savjeta za gospodarstvo

    Boji se savjeta za gospodarstvo

    četvrtak, 02. travnja 2020. 14:54
  • Nikakve koristi od gradonačelnikova

    Nikakve koristi od gradonačelnikova "delanja"

    srijeda, 01. travnja 2020. 09:36
  • Je li sada jasno tko je Plenković?

    Je li sada jasno tko je Plenković?

    srijeda, 01. travnja 2020. 09:31

Bošnjaci BiH žele pretvoriti u unitarnu muslimansku republiku, dok Hrvati žele samo pravo na samobitnost

 
 
Nema tog djelića na Kugli zemaljskoj na kojem se potvrđuje tako snažno narodna izreka kako mržnja rađa mržnju, zločin proizvodi zločin, nepravda nepravdu, kao što je to u Bosni i Hercegovini, zajednici koja postaje i prepoznatljiva jedino po tom negativizmu. I bez obzira na tragične posljedice, koje se nadovezuju jedna na drugu, i dok još nisu zacijelile ni ratne rane građansko-konfesionalnog sukoba, nikako i nitko da zaustavi i prekine taj krvavi proces, koji je prljava  ostavština Osmanlija.
Slikovni rezultat za islamic republic of bosnia
Mito, harač, danak u krvi, nepravda kao turski ostatci vladavine, bošnjačka strana ih nastoji ne samo povratiti već i primjenjivati u upravljanju beha zajednicom. Uzimaju si za pravo sve ono što je drugim beha narodima zabranjeno ili što im se zabranjuje, njima je dozvoljeno. Što drugi ne smiju, Bošnjaci smiju. Čak je više selektivnih bošnjačkih pravila i zakona vladavine u Bosni i Hercegovini negoli njenih suverenih i konstitutivnih naroda. Za svakog pojedinca iz reda nebošnjaka stvara se zakon kako bi ga se ušutkalo, pokorilo i prisililo ili na suradnju ili na odlazak iz Bosne i Hercegovine. To je taj turski način vladavine koji je ostao iza njih, i kojeg njihovi potomci Bošnjaci  nastoje primjenjivati.
 
Tri priznata i suverena naroda a četiri sustava, režima vladavine i uređenja zajednice. Bošnjački, hrvatski, srpski i turski, ili bošnjačko turski, odnosno tursko bošnjački. U smrtnoj ušutkanosti nemuslimana osmanlijski potomci su beha zajednicu zakotrljali niz brdo, i poput grude snijega svakim milimetrom se strmoglavljuje i povećava u rušilačku snagu koja će snažno zadrmati i Europu. Da je uistinu velika opasnost za europski mir i budućnost u prosperitetu i sigurnosti  uviđaju i neki europski državnici, te s pravom upozoravaju na posljedice koje bi mogle biti od toga. No, ni ta europska upozorenja ne zaustavljaju bošnjački politički i vjerski vrh u tim opasnim nakanama. Ne zna se, naime, što bi se još trebalo dogoditi u beha vrlo složenoj i nakon povratka bošnjačkih isilovaca s prostora koje su na najzvjerskiji, najneljudskiji i najbrutalniji način zločina, genocida i konfesiocida, vjerski očistili od kršćana, i zagrijanoj sadašnjosti, koju politikom isključivosti kreiraju Bošnjaci da bi im svijet rekao, dosta.
 
Da Bošnjaci smiju i mogu bez ikakvih posljedica voditi svoju nacionalističku politiku isključivosti, radikalizacije, unitarizacije, negiranja i nepriznavanja prava drugim beha narodima na Bosnu i Hercegovinu treba se prisjetiti samo deklaracije sa 7. Kongresa 2019., ratne i poratne nacionalne partije Muslimana zatim Bošnjaka SDA, kojoj je cilj unitarna Republika Bosna i Hercegovina. Unatoč nekim upozorenjima iz dijelova majstora daytonskog polufinalnog proizvoda nazvanog Daytonska Bosna i Hercegovina da se ne ide u konfrontaciju s drugim beha narodima, i da beha zajednica nije samo bošnjačka, a još manje, zapravo nikako potomaka Osmanlija, na partijskom Kongresu obznanjuju namjeru stvaranja Republike BiH-a.
 
Kao da Osmanlijskim potomcima u Bosni i Hercegovini nije dovoljno što su u toj zemlji zaratili protiv svih, i sada frontu otvaraju i protiv arhitekata daytonske građevine i njezinih izvođača na terenu. Sve dok su građevinari gradili izgled i unutrašnjost beha zajednice samo po muslimanskoj, pa bošnjačkoj i zatim po želji osmanlijskih potomaka, oni su bili zadovoljni njenim izgledom, njenom orijentalnom arhitekturom. No kada se u maloj mjeri počeli viđati i dijelovi europske, i bizantske arhitekture ta građevina im postaje nepodnošljiva, i protiv svih drugi nastoje je okititi elementima republike.
 
Bosna i Hercegovina već u stvaranju u Daytonu nikako nije bila u planu kao republika, i stoga su joj daytonisti i oduzeli taj atribut sa kojim je bila priznata. Svjetska zajednica je ubrzo poslije priznanja, nakon muslimanske prijevare Hrvata izigravanjem referendumskog pitanja na koje su Hrvati odgovorili potvrdno što je i bio razlog svjetskog priznanja, uvidjela opasne muslimanske namjere sa Bosnom i Hercegovinom. Ako su tako prevarili Hrvate, a prevarili su, svjetska zajednica se nije dala, i brzo je reagirala. U Daytonu stoga Bosni i Hercegovini oduzimaju republički atribut, i čvrsto je definiraju zajednicom suverenih i konstitutivnih Hrvata, Muslimana i Srba. S takvom definicijom Bosne i Hercegovine, i njezinim malim ali sigurnim elementima zajednice, potomci Osmanlija se ne slažu i protiv plana svjetske zajednice, dakako i protiv volje beha nemuslimana pokušavaju je republikanizirati. Ono što je u tom ratno huškačkom najavljenom procesu vrlo opasno je to da su osmanlijski potomci u tom naumu sve odlučniji, sve radikalniji protiv svih, što potporu i snagu na tom putu vide u snazi radikalnih islamista i kršćanofobista. Što su kršćanofobisti brutalniji na Bliskom istoku prema kršćanima, i što se sve više tih terorista i ubojica vraća u Bosnu i Hercegovinu Bošnjaci postaju odlučniji i beskompromisniji u najavljenom republikaniziranju u Daytonu derupblikanizirane Bosne i Hercegovine.
 
Ono što u tom vrlo radikalnom bošnjačkom cilju ima nešto ohrabrujuće za hrvatski narod je da svako ponovno bošnjačko republikaniziranje Bosne i Hercegovine, je automatsko pravo i Hrvatima ponovnog republikaniziranja Hrvatske Zajednice Herceg Bosna. Po kojim to parametrima bosansko hercegovačka Zajednica ima veće pravo biti republika od Hrvatske Zajednice Herceg Bosna da i ona vrati svoj republički atribut. Daytonski se sporazum ne može koristiti kao švedski stol za Bošnjake, a za Hrvate da bude stol na kojem im „meni“ serviraju svi osim njih sami sebi. Toliko ih čak nije ni daytonska nepravda obespravila. Stoga, pravo Bošnjaka na  republikaniziranje Bosne i Hercegovine je i pravo Hrvata na republikaniziranje Hrvatske Zajednice Herceg Bosna.
 
Bosna i Hercegovina može biti republika samo kao konfederalno uređena od triju nacionalnih republika, Bošnjačke, Hrvatske i Srpske. Dozvola nečega jednom beha narodu, mora biti takva dozvola i drugom i trećem. Samo na takvoj jednakosti i ravnopravnosti, što imaju uporište u priznatoj suverenosti i konstitutivnosti naroda, beha zajednica ima budućnost. Sve drugo je vodi u razbijanje i nestajanje, kao i ovaj nasilnički pokušaj Bošnjaka da je republikaniziraju, i protiv volje svjetske zajednice i protiv volje Hrvata i Srba. Svaki drugi oblik republikaniziranja Bosne i Hercegovine osim onog konfederalnog ili federalnog je radikalna islamizacija cijele zajednice, čime bi postala ne samo „tempirana bomba“ na europskom pragu, već atomska bomba za Europu i svijet. Ono što je danas Iran atomska prijetnja za svjetski mir to je Bosna i Hercegovina kao republika za Europu. Isti je iranski general ratovao za Iran u Iranu i za Bosnu i Hercegovinu u Bosni i Hercegovini. Potvrdile su to i viđene bosanske zastave na njegovu pogrebu u Teheranu.
 

Vinko Đotlo

Čudno vatikansko iščitavanje "promocije mira i solidarnosti"

 
 
Adil Kulenović poznat je po svojim radikalnim velikobošnjačkim stavovima, kao i otvorenom mržnji prema Hrvatima u BiH koju plasira putem medija. Apostolski nuncij u Bosni i Hercegovini nadbiskup Luigi Pezzuto uručio je Adilu Kulenoviću, predsjedniku, brončanu Medalju za uporno ostvarivanje misije Asocijacije nezavisnih intelektualaca - Krug 99, priopćeno je iz Asocijacije Krug 99. Ova godišnja službena medalja izdana je povodom 3. godine pontifikata njegove svetosti pape Franje. Medalja je djelo umjetnice Alessie Di Giuseppe čiju autentičnost garantira Tajništvo Vatikana.
https://www.dnevnik.ba/sites/default/files/styles/dnevnik__840x470_/public/novosti-slike/medalja_2.jpg?itok=Vw4TMwli
U priopćenju se navodi da 27 godina Krug 99 afirmira vrijednosti zajedničkog života, međusobnog razumijevanja i poštovanja u ambijentu bosanskohercegovačke etničke i konfesionalne raznolikosti, promovirajući solidarnost i mir među ljudima, građanska i ljudskih prava. Adil Kulenović poznat je po svojim radikalnim velikobošnjačkim stavovima, kao i otvorenom mržnji prema Hrvatima u BiH koju plasira putem medija. U svojim suludim idejama jednom prigodom pozvao je Bošnjake na bojkot proizvoda sa područja Herceg-Bosne ako Hrvati nastave istrajavati na izmjenama Izbornog zakona BiH.
- Ukoliko predsjednik HDZ-a BiH Dragan Čović nastavi sa svojom agresivnom politikom, lažno se predstavljajući kao jedini predstavnik hrvatskog naroda, vjerojatno će u uvjetima eventualne blokade biti realno očekivati da dođe, sa druge strane, i do blokiranja ekonomije tzv. Herceg-Bosne kroz odbijanje da se kupuju proizvodi koji su podrijetlom iz zamišljene Herceg-Bosne - poručio je Kulenović, izražavajući nadu da do toga neće doći, jer bi to značilo urušavanje ekonomskog sustava. Također Deklaraciju o položaju Hrvata u BiH koju je usvojio hrvatski Sabor nazvao je Udruženim zločinačkim pothvatom. Očito Vatikan u ovakvim izjavama iščitava "promociju mira i solidarnosti".
 

Dnevnik.ba, 16. I. 2020., https://www.dnevnik.ba/vijesti/hladan-tus-za-katolike-u-bih-iz-vatikana-nagrada-predsjedniku-opskurne-velikobosnjacke

Preko pet i pol stoljeća zaustavljen razvoj Bosne i Hercegovine

 
 
Bošnjačka strana, koja sve više gubi europski kompas, čime se ubrzano približava radikalnim islamskim zemljama na planu vladavine šerijata, nikako da prihvati Bosnu i Hercegovinu s različitim nacionalnim, napose ne vjerskim, identitetima narodâ koji u njoj žive, daleko prije nasilne pojave islama na tom prostoru. Budući da je isključivost politički mentalni sklop svih muslimanskih zemalja, takvo bošnjačko političko shvaćanje uređenja Bosne i Hercegovine gotovo da i ne iznenađuje. Više, naime, zabrinjava iz razloga što je Bosna i Hercegovina vrlo slojevita zajednica triju naroda, svaki sa svojim nacionalnim, kulturnim, civilizacijskim i vjerskim identitetima, gdje nemuslimanima, kršćanima, prijeti, gotovo, biološki nestanak.
https://www.timeanddate.com/scripts/calendarog.php?image=istanbul1&calendar=CALENDAR&year=557&country=Turkey&abstract=Holidays%20and%20Observances
Bošnjački radikalizam kojeg je francuski predsjednik Emmanuele Macron nazvao "tempiranom bombom" pred europskim vratima, zarobio je druga dva beha naroda i drži ih taocima, bez naznaka skorog oslobađanja. Čini se da će ta talačka kriza zarobljenih nebošnjaka, napose Hrvata kojima je oduzeto svako pravo na obranu, trajati sve dotle dok se ne postigne nacionalni konsenzus o bosanskohercegovačkoj prošlosti iz perioda turske okupacije zemlje, koja je, prisilom kakvu do tad svijet nije upoznao, u potpunosti izmijenila vjersku sliku koja je bila prije Osmanlija. Bez obzira na povijesno poznatu, i od nemuslimana prihvaćenu krvavu istinu Osmanlija kao potvrđenih i dokazanih genocidista i konfesiocidista, Bošnjaci, ne toliko kao Muslimani prije, nikako da priznaju, prihvate i osude tu okupatorsko zločinačku tursku vladavinu i nazovu je pravim imenom. A to će zasigurno morati i reći, kao što je svijet nazvao pravim imenom turski genocid nad Armencima. Sve dotad, do bošnjačke osude turskog danka u krvi, obilježenog genocidom i konfesiocidom, odvijat će se žestoke polemike između kršćana i muslimana u Bosni i Hercegovini o toj temi, koje ponekad prerastaju i u ratne sukobe. Bošnjaci je koriste kao oružje agresije, ili nastavka turskog danka u krvi, kršćani je, s pravom, upotrebljavaju kao legalni oblik vlastite obrane i obrane Bosne i Hercegovine od Turske kao nasljednice Osmanlija i od Bošnjaka kao, kako je rekao poglavar IZ BiH ef. Husein Kavazović „osmanskih potomaka“.
 
Zasigurno, i građansko-vjerski beha sukob devedesetih godina dvadesetog stoljeća, a kojeg bošnjačka strana vodi i dalje na način ne priznavanja i te istine, bio je i jest posljedica turske okupacijske prošlosti u Bosni i Hercegovini. U daytonskom nemiru koji je na rubu oružanog sukoba bošnjačka strana nameće vlastito tumačenje tog povijesnog perioda krvave otomanske okupacije nedodirljivim za bilo kakvu diskusiju, a još manje za drukčiju ocjenu. Zabranjuju svako sučeljavanje na tu temu, čime vrše pritisak na nebošnjake da se turska okupacija prizna kao oslobađanje i Bosne i nemuslimana. No, ni spomena od koga je to Turska oslobodila Bosnu hrvatske kraljice Katarine? Od same kraljice koja je pobjegla preko Dubrovnika u Rim, i od njezine djece Katarine i Sigismunda koje su Turci oteli od majke i odveli ih u Tursku na prisilnu islamizaciju.
 
Puno je sličnosti današnje bošnjačke politike sa onovremenskom osmanlijskom. I danas Bošnjaci govore, kao i za tursku okupaciju, da su oni oslobodili Bosnu i Hercegovinu od nemuslimana, gotovo na isti način, jedne poubijali, druge prognali, treće držali u konclogorima, prognanima brane svaki povratak, beha institucije ubrzano prisilno islamiziraju. Kao što je sve u Bosni i Hercegovini podijeljeno tako je podijeljena i njena prošlost, i njena sadašnjost. Budućnost ne da joj je podijeljena već je i nema. Stoga se nameće opravdano pitanje, do kada će Bošnjaci svojom radikalnom nostalgijom za turskim krvavim periodom držati nemuslimane taocima takve zločinačke politike. Zapravo, može li netko biti Bošnjak i po kojim odrednicama i parametrima korijenski se vezati za Bosnu,  a u isto vrijeme  braniti i zazivati tursku krvavu prošlost, i izjašnjavati se potomcima Osmanlija. Ta dva bošnjačka smjera isključuje jedan drugog. Ne može se biti i Bošnjak i Turčin, ne može se braniti Bosna i Hercegovina a zazivati Tursku kao okupatora da se vrati. Ne mogu, čak nemaju nikakvo pravo potomci Osmanlija da brane Bosnu. Osmanlije i njihovi potomci samo su bili i jesu agresori i okupatori Bosne.
 
Ne priznaju li konsenzualno sva tri beha naroda turski zulum kao najtragičniji povijesni period Bosne i Hercegovine, svaki razgovor o suživotu je beznačajan. Razlike između današnje Erdoğanove Turske i njegovih beha pristalica, potomaka, na jednoj strani, i ondašnjih osmanlija i poturica na drugoj i nema. Gotovo svih ovih 557 godina Bosne i Hercegovine ništa se u zemlji nije na bolje promijenilo, što potvrđuje poznatu istinu, da je turska zločinačka okupacija u Bosni i Hercegovini zaustavila vrijeme, i zemlju trajno ukopala u tu genocidno konfesiocidnu prošlost. Priznanje ove istine i od strane Bošnjaka, potomci Osmanlija to ne će nikada priznati, mogao bi biti kamen temeljac nove, moderne, slobodne, demokratske, beha zajednice konfederalno švicarskog uređenja. Samo takva zajednica Bošnjaka, nikako osmanlijskih potomaka, Hrvata i Srba ima budućnost. Na Bošnjacima je da se izjasne za kakvu su zajednicu, je li za zajednicu Bošnjaka, Hrvata i Srba ili za Bosnu kao 81. pokrajinu Osmanskog, Erdoğanova carstva.
 

Vinko Đotlo

Anketa

Čega se više bojite?

Četvrtak, 09/04/2020

Tko je Online?

Trenutačno aktivnih gostiju: 1217 gostiju i nema članova online

 

AIPK Trgovine d.o.o.

 

Registar Branitelja

 

Udruga Zavjet

 

 

Grawe osiguranje

 

 

 

Veliko srce malom srcu

 

Facebook

 

 

Optika Kraljević